Børnekorstorget - arne würgler ?
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 16-11-03 18:18

Kære gruppe !

Jeg mindes, fra engang i 70'erne, et nummer - "Børnekorstoget" - har senere
fundet ud af at teksten er B.Brecht - kan ikke finde det - mener at det var
med Arne Würgler..

Jeg har fundet digtet i en oversættelse her : http://herlov.dk/brecht.htm -
men det er ikke den oversættelse som blev brugt på omtalte nummer.

Jeg mener at det var på en LP som havde et helt blåt cover med et
pigeansigt..

Jeg har gennemtrævlet Google bibliotek.dk mm.

Er interesseret i info om LPs navn, evt. MP# ville bare være guld, evt.
trykt/nedskrevet tekst/noder ---

Håber at nogen kan hjælpe

Hilsen Thomas

Fra : Jesper Holck

Dato : 17-11-03 10:29

Thomas Jørgensen wrote:
> [...]
> fundet ud af at teksten er B.Brecht - kan ikke finde det - mener at det var

Den er på LPen "Så er vi nået dertil", som jeg har hjemme i
reolen. Du kan også finde nummeret på opsamlings-CDen "Med
egne ord", se
http://www.exlibris.dk/Datterforlag/Exlibris/exlibris.nsf/efterNummer/EXCD50034?OpenDocument

Jesper

Fra : Thomas Jørgensen