Mere Svensk
Fra : Thomas

Dato : 16-11-03 17:53

Hejsa

Jeg mener det er BG bank der for tiden har en reklame i TV.
Noget med en pige der slæber et gammelt slidt elg-hovet ud
i baghaven, for at smide det ud. OG så få øjeblikke efter henter
manden det ind i huset igen.

Der kører en sang, hvor teksten er noget med :

Ja ja ja, jag er bra
har du tid och pengar...

(Undskyld mit dårlige svenske)

Er der nogen der kan kunstner og titel på den sang?

Mvh. THomas

Fra : Krumme

Dato : 16-11-03 18:39

Cornelis Wreeswijk - Deidres samba

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-11-03 18:43

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse news:3fb7ac90$0$29324$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> har du tid och pengar...
>
> (Undskyld mit dårlige svenske)
>
> Er der nogen der kan kunstner og titel på den sang?

Det kunne lyde som Cornelis Wreeswijk - men titlen på sangen, kan jeg desværre ikke huske, men jeg mener, det er noget med "samba".
Jeg er sikker på, at der nok skal være andre, der kender titlen!

mvh Eva

Fra : Alias

Dato : 17-11-03 07:03

> [...]
> har du tid och pengar...
>
> (Undskyld mit dårlige svenske)
>
> Er der nogen der kan kunstner og titel på den sang?

Nej, jeg ved bare, at det er en ret kedelig og livløs sang!

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-11-03 16:50

On Mon, 17 Nov 2003 07:03:26 +0100, "Alias" <alias@> wrote:

>Nej, jeg ved bare, at det er en ret kedelig og livløs sang!

Hvordan er det nu...hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, så
hold kæft.