Escapology tracks
Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 15-11-03 17:49

Hejsa

Som ny lytter af Robbie Williams' "Escapology" har jeg brug for hjælp:

Sidste track på CD'en hedder NAN'S SONG... men indeholder tilsyneladende
endnu et nummer efter en lang pause i nummeret. Eller hvad?

M.v.h.

Henrik

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 15-11-03 18:42

Således skrev "Henrik Garde Hansen" <garde@tdcadsl.dk> i
dk.kultur.musik Sat, 15 Nov 2003 17:48:51 +0100:

>Sidste track på CD'en hedder NAN'S SONG... men indeholder tilsyneladende
>endnu et nummer efter en lang pause i nummeret. Eller hvad?

Hvis det er den jeg tror det er , så giv den en 16-17 minutter...

Knud
--
At first there was nothing. Then God said 'Let there be light!'
Then there was still nothing. But you could see it.

Fra : Deigaard

Dato : 21-03-04 14:45

Hey...

Der er bonus numre på alle RW's CD'er (ved ikke med Swing-pladen)
bare vent lidt så kommer de...

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 21-03-04 22:16

"Deigaard" <Deigaard.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hey...
>
> Der er bonus numre på alle RW's CD'er (ved ikke med Swing-pladen)
> bare vent lidt så kommer de...

Ikke helt dem alle sammen... På 'Sing When You're Winning, kommer den
sædvanlige laaaange pause, efter det sidste nummer... Og så kommer der
bare lige en replik hvor han siger 'No... I'm not doing one on this
album'...

Men ellers er der vist Ghost-tracks på alle de andre... Og dog... Der er
vist heller ingen på 'Swing When You're Winning'... Det er jeg lidt i tvivl
om...

Mvh. Thomas

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-03-04 01:57

> Men ellers er der vist Ghost-tracks på alle de andre... Og dog... Der er
> vist heller ingen på 'Swing When You're Winning'... Det er jeg lidt i
tvivl
> om...

Det er der... Sidste nummer varer 28:14, og efter ca. 25:20 kommer der noget
ekstra... ikke noget decideret nummer, men noget der lyder som om, det er
optaget under noget "lad os lige holde en lille pause i
indspilningerne"-agtigt... Noget snak, en masse underlige lyde fra bl.a.
Robbie og en hviskende kvindestemme.

Mvh
Karina

Fra : Deigaard