Suede holder afskedskoncert i Kbh.
Fra : Per B. Andersen

Dato : 12-11-03 07:58

Verdens sidste koncert med Suede - Vega - 1. december.

www.eb.dk men sikkert også mange nadre steder!

:)

Fra : MetalMickey

Dato : 12-11-03 10:59

Det er jo så ikke helt sandt, nu hvor de har en UK tour lige efter Vega
koncerten - Koncerten i Astoria d. 13 december er den forløbig sidste.

-Thomas

"Per B. Andersen" <email@dres.se> skrev i en meddelelse
> Verdens sidste koncert med Suede - Vega - 1. december.
>
> www.eb.dk men sikkert også mange nadre steder!
>
> :)

---

Fra : Per B. Andersen

Dato : 12-11-03 11:45

når det står i ekstrabladet er det sgu da rigtigt!

Fra : Jørgen Angel

Dato : 21-11-03 01:03

Per B. Andersen <email@dres.se> wrote:

> når det står i ekstrabladet er det sgu da rigtigt!

Jeg kunne ikke se nogen smiley, men det er forhåbentlig ment med et
glimt i øjet!
Jørgen

Fra : Per B. Andersen

Dato : 21-11-03 08:27

smileyen var fraværende - men underforstået

underligt at du er den eneste der reagerer på en så åbenlys usandhed

:)

Fra : Jørgen Angel

Dato : 21-11-03 18:11

Per B. Andersen <email@dres.se> wrote:

> smileyen var fraværende - men underforstået
>
> underligt at du er den eneste der reagerer på en så åbenlys usandhed

De andre er sikkert mere begavede og forstod den underforståede smiley.

Jørgen