CD med Julemusik - instrumental ...???
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 11-11-03 22:02

Hej!

Er der nogen som kender nogle CD'er med julemusik.

Det skal være indspillet instrumentalt, da det skal bruges til en julefest,
hvor alle deltagerne synger vores egen tekst!

Det skal helst være lidt festligt indspillet til fællessang... dvs. hellere
lidt "porno-orgel-agtigt" - end klassisk!

Hilsen
Carsten
cajuth@hotmail.com

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 11-11-03 22:46

Carsten Thomsen <cajuth(remove_this_fjern_dette)@hotmail.com> wrote:
> Det skal helst være lidt festligt indspillet til fællessang... dvs.
> hellere lidt "porno-orgel-agtigt" - end klassisk!

Det er nok svært at finde - men hvad med at gå på nettet og finde nogle
midifiler med de julesange du skal bruge. Brænd dem på et CD eller snup den
blærbare med til party og afvikl dem derfra

God fest

Flying Hotdogs

Fra : Dag Stinus

Dato : 11-11-03 22:48

"Carsten Thomsen" <cajuth(remove_this_fjern_dette)@hotmail.com> wrote in
message news:borio2$1hv3ao$1@ID-139211.news.uni-berlin.de...

[klip]
> Det skal helst være lidt festligt indspillet til fællessang... dvs.
hellere
> lidt "porno-orgel-agtigt" - end klassisk!
[klip]

Når fællessangen er overstået og der skal headbanges til julerytmerne
(ho-ho-ho) kan jeg "varmt" anbefale Merry Axemas Vol. 1 og 2. Her udsættes
de traditionelle julemelodier for guitarister som Eric Johnson, Jeff Beck,
Joe Satriani, Steve Morse, Steve Vai, Joe Perry, Alex Lifeson, Richie
Sambora, Steve Lukather, Zakk Wylde, John Sykes og Ted Nugent!

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Mads Breddam

Dato : 12-11-03 12:05

> [...]
> Joe Satriani, Steve Morse, Steve Vai, Joe Perry, Alex Lifeson, Richie
> Sambora, Steve Lukather, Zakk Wylde, John Sykes og Ted Nugent!

Dem tænkte jeg også på... De er... øhh... rimelig lir. Eller noget....

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-11-03 23:28

Carsten Thomsen skrev i en meddelelse...

> [...]
>
> Det skal helst være lidt festligt indspillet til fællessang... dvs.
hellere
> lidt "porno-orgel-agtigt" - end klassisk!

Jeg har været heldig i den lokale Kvickly Xtra at finde en dvd+cd boks der
hedder Come along, sing a song, det er sådan en karaoketing. Der er en
julecd med, den har 16 instrumentale numre. Da jeg købte min boks var den
sat ned til en flad halvtredser, så det var da til at leve med - og så er
der også teksthæfte med, hvis man senere skulle få brug for de rigtige
tekster.

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : lkn

Dato : 12-11-03 13:17

On Tue, 11 Nov 2003 22:02:14 +0100, "Carsten Thomsen"

Ole Erling er vel et nærliggende valg:
<http://www.ole-erling.dk/music.shop/specs.music.shop.htm>

-lkn