Suede og Pearl Jam
Fra : Marianne Muus

Dato : 11-11-03 17:58

Hvad er mon oddsene for at Suede giver mere end een afskedskoncert i
Danmark?

Og til noget lidt andet: nogen der har købt/hørt om den nye Pearl Jam-ting,
der skulle udkomme i dag (i hvert fald i følge gaffa.dk)? Jeg var hos den
lokale 2Tal i dag, og iflg. ekspedienten havde de haft den på lager, men den
var blevet solgt allerede

Christian

Fra : Dopedog

Dato : 12-11-03 17:06

> [...]
> lokale 2Tal i dag, og iflg. ekspedienten havde de haft den på lager, men

Man Of The Hour ? En ok sang ... minder ik så meget om det PJ tidligere har
lavet men synes som sagt det er en ok sang