CD købt i England til 100 kr.
Fra : Dorte Christensen

Dato : 10-11-03 21:07

Hej

Er der nogen, der har hjemmeside-adressen på en netbutik i England, hvor man
kan købe cd'ere til 100 kr. - frit leveret i DK.

Jeg har engang læst om den og skrevet adressen ned, - men den er desværre
blevet væk

MVH
Dorte

Fra : Alias

Dato : 10-11-03 21:08

"Dorte Christensen" <mb25@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan købe cd'ere til 100 kr. - frit leveret i DK.
>
> Jeg har engang læst om den og skrevet adressen ned, - men den er desværre

Mener du dem her:

http://www5.cd-wow.com/

http://www4.cd-wow.com.hk/

Den sidste er billigst!

Fra : Martin

Dato : 10-11-03 23:28

> http://www5.cd-wow.com/
>
> http://www4.cd-wow.com.hk/
>
> Den sidste er billigst!

TAK for det tip! Det er jo utroligt - en ny cd for 80 kr! Desværre har Hong
Kong-versionen ikke helt det samme udvalg, bl.a. ikke den nye firedobbelte
Rolling Stones-dvd, som jeg har et godt øje til.... Er der iøvrigt nogen der
ved, om den kan fås billigere end 38£?

Martin

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 21-11-03 22:39

On Mon, 10 Nov 2003 21:08:25 +0100, "Alias" <alias@> wrote:

>Mener du dem her:
>
>http://www5.cd-wow.com/
>
>http://www4.cd-wow.com.hk/

Er det bare mig eller er deres udvalg usædvanligt tyndt? Det
tog en del søgninger før det lykkedes mig at finde noget.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 10-11-03 21:18

Udover cd-wow som er nævnt, er der også www.loaded247.com
www.musica.co.uk har også gratis forsendelse.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Don G.

Dato : 11-11-03 16:31

"Dorte Christensen" <mb25@sol.dk> skrev...

> Er der nogen, der har hjemmeside-adressen på en netbutik i England,
> hvor man kan købe cd'ere til 100 kr. - frit leveret i DK.

Jeg vil lige henlede opmærksomheden på en lille guide omkring indkøb af film
og musik på nettet:
http://nerdcamp.dk/forum/viewtopic.php?t=168

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>