Deling af Stofanet
Fra : Carsten Jessen

Dato : 16-04-01 21:32

Jeg ved problemet med deling af internet-forbindelser har været op at vende
ret tit, men jeg kan stadigt ikke få det til at lykkes.

Jeg har 2 computere forbundet med et krydset kabel. Begge computere kører
Win Me (jeg har prøvet den indbyggede "delings funktion" uden held). Alle
øvrige netværksting fungerer som de skal blot ikke internet delingen.

MVH Carsten

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-04-01 07:08

On Mon, 16 Apr 2001 22:31:38 +0200, "Carsten Jessen" <c.je@get2net.dk>
wrote:

>Jeg har 2 computere forbundet med et krydset kabel. Begge computere kører
>Win Me (jeg har prøvet den indbyggede "delings funktion" uden held). Alle
>øvrige netværksting fungerer som de skal blot ikke internet delingen.

Følg
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm
nøje. Så bør det ikke kunne gå galt. Windåzens indbyggede "delings
funktion" fugerer glimrende.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/