Et spørgsmål til dem der har set "Traffic"
Fra : Martin Møller

Dato : 16-04-01 20:55

Jeg har lige et spørgsmål til dem der har set Steven Soderbergh´s Traffic.

Den ting som Don Cheadle hæfter fast på undersiden af bordet i Carl Ruiz´
hjem, er det en mikrofon eller en bombe?
Jeg mener selv at det bare er en mikrofon, men en jeg kender påstår
hårdnakket at det er en bombe.

Hvad mener I???

Fra : Ronja Røver

Dato : 16-04-01 22:01

Helt sikkert en mic... Ellers så har teknikken da godt nok gjort enorme fremskridt,, Jeg mener, "bomben" er ikke større end en 25-tyveøre..?

Fra : Mads Milter

Dato : 16-04-01 22:43

Ronja Røver wrote:
>Helt sikkert en mic... Ellers så har teknikken da godt nok gjort enorme
fremskridt,, Jeg mener, "bomben" er ikke større end en 25-tyveøre..?

Hvis de nu har fundet frem til det helt rigtige kemiske stof...har I ikke
set The Rock
....nej, jeg mener bestemt også der er en mikrofon...hvilket i den verden nok
er et større "våben" en en bombe !

Go' film btw.

MVH Mads Milter
mads@milter.dk

Fra : harry

Dato : 17-04-01 11:09

....en diminutiv bordbombe - nope, it's a bug!

harry

Fra : walther

Dato : 17-04-01 14:57

In article <V7IC6.496$Ah.11894@news.get2net.dk>, Martin Møller
<martin.moller@get2net.dk> wrote:

> [...]
> hjem, er det en mikrofon eller en bombe?
> Jeg mener selv at det bare er en mikrofon, men en jeg kender påstår

Jeg holder også på bug'en. Vi bliver lige inden vist at der i det rum
bliver talt om følsomme ting.

men hey, hvad ved jeg om bomber...

mvh,
walther

Fra : Gunnar Holse

Dato : 18-04-01 17:06

"Martin Møller" <martin.moller@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjem, er det en mikrofon eller en bombe?
> Jeg mener selv at det bare er en mikrofon, men en jeg kender påstår

Helt klart en mikrofon. Dit spørgsmål får mig til at tænke på den 10-12
årige knægt der under filmen et par gange (blandt andet) spurgte: "Far,
hvorfor kører de hele tiden til Mexico?":) - han sluttede iøvrigt af på flot
maner med at sige "Far, jeg synes altså ikke den film var særlig go'"

/GH