Efterlysning af disneyfilm!!
Fra : Dharma

Dato : 25-11-03 01:32

Hej alle sammen.

Nu håber jeg ikke, at der er nogle der bliver tosset over, at jeg bruger
denne nyhedsgruppe til en efterlysning; men i er så gode til at svare.
Det jeg søger er en disney klassiker om en Grand danois og tre
gravhunde. Den skulle vist nok hedde "The ugly dachshund" og være fra
1965.
Hvorfor jeg spørger her er: At "hundemennesker" lægger som regel mere
mærke til film med hunde i. Og da jeg selv er ejer af en dejlig GD'er,
må jeg bare have fat i denne film. Så hvis der er nogen der ved hvor jeg
kan få fat i den ville jeg blive lykkelig.
Jeg har prøvet flere steder på nettet og videobutikker, men intet er
lykkedes. Er der nogle der kender denne film??

Håber i kan hjælpe den håbefulde GD ejer!!!

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-11-03 02:20

On Tue, 25 Nov 2003 00:31:44 GMT, "Dharma" <Dharma.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>lykkedes. Er der nogle der kender denne film??
>
>Håber i kan hjælpe den håbefulde GD ejer!!!

prøv dk.kultur.film de skibenter der skirver der ved ALT OM film så

xfut : dk.kultur.film
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-11-03 17:06

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> prøv dk.kultur.film de skibenter der skirver der ved ALT OM film så
>

> xfut : dk.kultur.film
> --
>
> Mv.
> Bo M Mogensen

Det er vel denne?
http://akas.imdb.com/title/tt0061135/

Den er sgu halv dyr...udsolgt overalt, men du kan jo købe den på auktioner,
for ca. $50
http://half.ebay.com/cat/buy/prod.cgi?cpid=1965475&domain_id=1877&ad=&AID=167874&PID=954353

Venlig Hilsen
Rune

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-11-03 08:30

Kan din video afspille amerikanske VHS film? Så er det en oplagt
mulighed at købe den i USA.

Eller kan du prøve eBay, f.eks. hvis du køber den fra England:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3365579421&category=30144

Jeg har indtryk af, at den er noget af et samlerobjekt, jeg har set
flere bud over $40 for den orginale amerikanske udgave.

Jeg har selv set filmen for mange år siden, der var nogle sjove
scener, hvor den store Grand Danois hvalp prøver at opføre sig som en
gravhund

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-11-03 17:34

"Dharma" <Dharma.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lykkedes. Er der nogle der kender denne film??
>
> Håber i kan hjælpe den håbefulde GD ejer!!!

Hej Dharma

Nu må jeg snart se at tage mig sammen, for jeg ved jeg har den et eller
andet sted på video. Men kan ikke huske om det er på VHS eller Betamax.
Hvis jeg er heldig, har jeg den på begge, for jeg kan ikke huske om jeg
havde optaget den nok engang. Hvis ikke, så er den uden Danske undertekster.
Men jeg skal se om jeg kan få taget mig sammen. Desværre kan jeg kun checke
VHS lige for tiden. Mangler en der kan give min Beta en mindre renovering.

M.V.H.....Benny..

Fra : Dharma

Dato : 01-12-03 00:17

Tusind tak for svarene alle sammen!

Jeg har set den på nettet på en amerikansk side, og overvejer virkelig
at betale for den i dyre domme....
Men jeg vil da prøve, at holde øje med Tv3, hvis de har haft sendt den
et par gange.
Tak for hjælpen alle sammen.

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Louise

Dato : 25-11-03 18:25

Hey hey!!!

Jeg ved ikke lige hvor du kan købe den henne.
Men de viser den tit på TV3. Der har jeg set den 2-3 gange, så det kan jo
være at den blir vist igen,
de har det jo gerne med at genudsende deres film mange gange!

Den er nu rigtig sød!

Knuz Louise ;0)

Fra : Kim Christensen

Dato : 26-11-03 10:42

"Dharma" <Dharma.news@kandu.dk> wrote in message news:<3fc2a3fb$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> lykkedes. Er der nogle der kender denne film??
>
> Håber i kan hjælpe den håbefulde GD ejer!!!

Mens du nyder filmen, så tænk på at denne film var medvirkende til at
Dinsey koncernen blev pålagt en observatør fra WSPA under
filmoptagelser. Undervejs skiftes hund nogen gange, både fordi den
"vokser" og på forunderlig vis får kuperet ører fra dag til dag.
Dernæst var der en af hundene der brækkede et par ben de gentagne
gange den blev smidt gennem studiet (skulle forestille mislykkede
spring, som ingen hund frivilligt ville foretage)

Hilsen Kim