Geophagus Steindachneri
Fra : Carsten Gravesen

Dato : 23-11-03 16:48

Hej

Jeg har to par af overnævnte. De yngler også helt fint, men jeg får
bare ikke nogen unger ud af det. De går i et 530 l med div andre
cichlider bla. rødstruber, Geophagus Surinamensis & Heckelii, plus
div. maller , nå ja så lige kongen der tror den ejer det hele, en
klovne knivfisk. Det er jo nok de andre der æder ungerene, men
hunnerene er nu heller ikke for kloge eller hvad...
De går bare rundt ude midt i akvariet, og hisser sig op når der kommer
en anden lidt for tæt på, de opføre sig lidt som kvinder, de lukker
kæften op, og så slipper der ikke eder ud men ... ja det kan i nok
regne ud ))
Det jeg bare ikke kan forstå er, hvorfor hunnerene ikke gemmer sig
mellem stenene. Akvariet er bygget op med sten og mange rødder der går
helt op til overfladen. Har jeg dekoreret forkert, skal de have nogle
huler eller....
jeg ved snart ikke, håber i kan hjælpe, ellers er det da godt levende
fodder )

mvh

Carsten