Guppy flyder
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 12:24

En af mine hunner har i et par dage nu, opholdt sig i vandoverfladen. Når
hun prøver at dykke, flyder hun hurtigt op igen. Har flere gange kilet sig
ind under et blad for at blive under vandet. Hvad kan der være galt?

Fra : jnjonas

Dato : 21-11-03 14:33

Hej,
det lyder som der er problemer med svømmeblæren. Så det bedste er at aflive
den.
Mvh
Jonas

Fra : Jesper Buch

Dato : 21-11-03 15:11

"HH" <hans-henrik at ravn dot dk> skrev i en meddelelse
> En af mine hunner har i et par dage nu, opholdt sig i vandoverfladen. Når
> hun prøver at dykke, flyder hun hurtigt op igen. Har flere gange kilet sig
> ind under et blad for at blive under vandet. Hvad kan der være galt?

Er den gammel ?

Jeg har en hun kamnpfisk som er 4 år gammel . . . . den ligger mest på
bunden eller oven på et valesneria blad ( så kan den nemmerer få luft ) . .
.. det er ren alderdom men den spiser fint når jeg fodre den der hvor den nu
opholder sig. Den svømmer dårligt.

Hvis det er alderdom syns jeg ikke du skal aflive din guppy så skal den ha
lov at blive gammel mæt af dage. Min morfor går heller ikke så godt mere
man han spiser da når nogle laver mad til ham han skal heller ikke aflives.

Fra : ibber

Dato : 21-11-03 22:05

hvad med luft i maven
"Jesper Buch" <jesperbuch@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har en hun kamnpfisk som er 4 år gammel . . . . den ligger mest på
> bunden eller oven på et valesneria blad ( så kan den nemmerer få luft ) .
..

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-03 13:20

> hvad med luft i maven

Tænkte nemlig om det kunne være sådan noget. Den har lige fået unger, og er
ikke specielt gammel.