Yngel
Fra : Alex Sørensen

Dato : 16-11-03 19:53

Hejsa.

Hvorfor yngler mine Sorte Tetra'er ikke?

Jeg har læst at det skulle være meget nemt at få dem til at yngle, og at de
bare kræver rent og klart vand. Er det fordi jeg kun har det ene køn. I så
fald, hvordan ser man så forskel på han og hun?

På forhånd tak for svar.

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 16-11-03 20:48

Uden at være helt sikker, vil jeg mene, at sort tetra skal ha' blødt, surt
vand, og hvis du ikke har dette, er det sikkert årsagen...

Mikkel

Fra : Plesner

Dato : 17-11-03 22:54

> Uden at være helt sikker, vil jeg mene, at sort tetra skal ha' blødt,
> surt vand, og hvis du ikke har dette, er det sikkert årsagen...

I vores akvarieklub har vi lavet sort tetra på vores meget hårde postevand,
så jeg er ikke sikker på, at den med et bløde vand holder.

Hunnen har en meget smallere gatfinne end hannen.

Plesner

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-11-03 00:19

"Plesner" <you@wish.net> skrev i en meddelelse

Karsten!

Kan du ikke lige smide din email adresse til mig, jeg har lige et
spørgsmål til dig.

Carsten