jeg troede det var en flagtetra
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 16-04-01 20:46

Er der nogen der kan sige mig hvad det er for en?
http://www.svend-bent.dk/akvafisk/jpgfiler/image68.jpg
Jeg har 4 stk. af dem og den ene har lige lagt æg. Det foregik med leg i
hele akvariet og til stor velbehag for grovædrene i mit selskabs akvarie,
med andre ord tror jeg ikke det bliver til unger.

Jeg mener bestemt jeg har set dem under navnet flagtetra men det passer ikke
efter beskrivelsen her
http://www.akvariet.dk/fisk/visfisken.php?id=47 så må det jo være en anden
art

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ Startsiden med Emneindex, robotsøgning, hitlist,

Fra : Karsten Plesner

Dato : 16-04-01 21:41

> [...]
> med andre ord tror jeg ikke det bliver til unger.
>
> Jeg mener bestemt jeg har set dem under navnet flagtetra men det passer ikke

Jeg er ret sikker på, at dine fisk er flagtetraer - lidt blege, men stadig
flagtetraer.

> http://www.akvariet.dk/fisk/visfisken.php?id=47 så må det jo være en anden
> art

Jeg synes nu heller ikke, at deres beskrivelse (de har jo ikke noget billede) er
særlig præcis.

M.v.h.
Karsten

Fra : Karsten Plesner