Alle 2003-2004 Volvo V/S-40 tilbagekaldes.~
Fra : Henrik B.

Dato : 29-11-03 04:07

De har netop nævnt i radioen at alle Volvo'er af 40-serien, årgang
2003-2004, tilbagekaldes (indkaldes), p.g.a. brandfare.

M.v.h.

Fra : Jacob Christensen

Dato : 29-11-03 10:20

On Sat, 29 Nov 2003 04:07:15 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>De har netop nævnt i radioen at alle Volvo'er af 40-serien, årgang
>2003-2004, tilbagekaldes (indkaldes), p.g.a. brandfare.

Nogle der har lidt inside informationer de vil dele ud af, aviserne
citerer alle den svenske Metro avis uden nogle detaljer...

//Jacob

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-11-03 10:43

On Sat, 29 Nov 2003 10:19:58 +0100, Jacob Christensen
<jc_newsgroup@hotmail.com> wrote:

>Nogle der har lidt inside informationer de vil dele ud af, aviserne
>citerer alle den svenske Metro avis uden nogle detaljer...

- Årsagen er, at bilerne risikerer at lække brændsel i motorrummet
- Ialt vil 71.000 bilejere verden over få et brev om, at de skal køre
bilen på værksted for at få den kontrolleret for fejl
- Volvo oplyser, at bilejerne kan opleve driftsforstyrrelser, men at
der ikke har været tilfælde, hvor biler i brudt i brand.

Jeg prøvede det med min Volvo -> da var det stelforbindelserne, det
var galt med

/Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-11-03 14:09

> [...]
> der ikke har været tilfælde, hvor biler i brudt i brand.
>
> Jeg prøvede det med min Volvo -> da var det stelforbindelserne, det

At bilen brød i brand, eller blev tilbagekaldt?
Det første er alvorligt.
Det andet er 'nå-ja', hvis det er på grund af fejl i stil med Cx, så mere
'Lad mig komme afsted til værkstedet!'
Det jeg egentlig mener er følgende:
Dårlige stelforbindelser udgør ikke altis en sikkerhedsrisiko.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (det er en Ford, så jeg kender dårlige stelforbindelser)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-11-03 14:23

On Sat, 29 Nov 2003 14:09:15 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>At bilen brød i brand, eller blev tilbagekaldt?

At blive indkaldt :)

>Dårlige stelforbindelser udgør ikke altis en sikkerhedsrisiko.

Men hos Volvo gør det -> der var nogle 850'ere, der brændte på dén
"konto" i DK !

/M

Fra : Peter G C

Dato : 29-11-03 14:24

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> De har netop nævnt i radioen at alle Volvo'er af 40-serien, årgang
> 2003-2004, tilbagekaldes (indkaldes), p.g.a. brandfare.

Lyder mærkeligt når man tænker på, hvor meget Volvo angiveligt tester deres
biler for fejl.

Alternativt via: http://www.lodret.dk/:

Lyder mærkeligt når man tænker på, øh, hvor svedigt meget Volvo angiveligt
tester deres slæder for fejl, dér.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/