Bor du i Aarhus?
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-11-03 18:05

Så bør du nok køre forbi Bache i Tilst... Der holder SL 55 AMG, Dodge Viper
RT10, Plymouth Prowler samt Chrysler CrossFire lige op og end ad hinanden :)

-M
Damn nice Dodge...

Fra : Troels Pedersen

Dato : 28-11-03 18:21

Morten Lorenzen wrote:
> Så bør du nok køre forbi Bache i Tilst... Der holder SL 55 AMG, Dodge
> Viper RT10, Plymouth Prowler samt Chrysler CrossFire lige op og end
> ad hinanden :)

Jeg tror liiiiiige.....

(Godt man er kommet til en ordentlig by!)

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0I DOHC

Fra : Brizz

Dato : 28-11-03 18:44

> (Godt man er kommet til en ordentlig by!)

hmm vil da sige jeg er kommet til den rette by. for her hvor jeg bor har man
rent faktisk mulighed for at købe sådan en ( Malmö)

Mvh Brian

Fra : Troels Pedersen

Dato : 28-11-03 21:18

Brizz wrote:
> hmm vil da sige jeg er kommet til den rette by. for her hvor jeg bor
> har man rent faktisk mulighed for at købe sådan en ( Malmö)

Jo, men det er jo et helt andet land

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0I DOHC

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-11-03 16:25

On Fri, 28 Nov 2003 18:05:08 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>Så bør du nok køre forbi Bache i Tilst... Der holder SL 55 AMG, Dodge Viper
>RT10, Plymouth Prowler samt Chrysler CrossFire lige op og end ad hinanden :)

Nice udsalg: www.bache.dk/bache/akt_tilbud/restlager/restlager.pdf
(sænkningssæt, SEC-front, hækspoiler m/stoplys, osv...)

/M

Fra : Postal

Dato : 30-11-03 14:34

1.8 Mill. for en Viper

SKOD land !!!!!

Fra : DJ Bobo

Dato : 30-11-03 14:54

On Sun, 30 Nov 2003 14:33:55 +0100, "Postal"
<cas1(FJERNDETTE)@mail1.stofanet.dk> wrote:

>1.8 Mill. for en Viper

Prøv for sjovs skyld at spørge dit forsikringsselskab, hvad de skal
ha' i præmie. Dén koster ikke under 50.000 kr om året...

/Mogens
Mine biler? -> fra Alfa til Omega...:)

Fra : Leonard

Dato : 30-11-03 15:52

DJ Bobo <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Prøv for sjovs skyld at spørge dit forsikringsselskab, hvad de skal
>ha' i præmie. Dén koster ikke under 50.000 kr om året.

Hvis man har 1,8 mill til en søndagsbil har man vel også enten råd til
forsikringen eller til at være selvforsikret.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-11-03 23:29

"DJ Bobo" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv for sjovs skyld at spørge dit forsikringsselskab, hvad de skal
> ha' i præmie. Dén koster ikke under 50.000 kr om året...

16k for en 512TR...

-M

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-12-03 00:03

> "DJ Bobo" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> 16k for en 512TR...

Det håber jeg er en tyrkfejl.
Kun 16 af de store for den dyt?
Det må sgu da være ejeren af forsikringsselskabet, der selv sætter prisen på
sin egen bil til det.
Læs: Selvforsikring og han har kørt skadefrit alle årene.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : DJ Bobo

Dato : 01-12-03 08:17

On Mon, 1 Dec 2003 00:03:00 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]

Det lyder sgu billigt - ejeren har vist haft et rimeligt potentiale at
presse selskabet med (mange biler).

> [...]
>sin egen bil til det.
>Læs: Selvforsikring og han har kørt skadefrit alle årene.

Jeg tror, at Ferrariens brug er stærkt limiteret -> for at nå den lave
præmie...

/Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-12-03 18:42

> Det lyder sgu billigt - ejeren har vist haft et rimeligt potentiale at
> presse selskabet med (mange biler).

Det skal jeg slet ikke afvise.

> Jeg tror, at Ferrariens brug er stærkt limiteret -> for at nå den lave
> præmie...

Maks. 5.000 km/år.

-M

Fra : Morten Lorenzen