Chrysler Stratus, reservedele
Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-11-03 00:00

Hej

Er det fornuftigt at købe Chrysler? Jeg tænker især på prisen af
reservedele - er det til at opdrive i Danmark til rimelig penge?

--
Mange hilsener
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 09:32

On Fri, 28 Nov 2003 00:00:16 +0100, news@agge.net (Christian Flintrup)
wrote:

>Hej
>
>Er det fornuftigt at købe Chrysler? Jeg tænker især på prisen af
>reservedele - er det til at opdrive i Danmark til rimelig penge?

Hej

Den lå da i den lave ende m.h.t. reservedelspriser i FDM's minitest af
en flok "luksusbiler". Men der er vist ikke mange uoriginale dele at
få her i landet.

MVH
Lars L

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-11-03 12:10

Hej

Lars L <> wrote:

> Den lå da i den lave ende m.h.t. reservedelspriser i FDM's minitest af
> en flok "luksusbiler". Men der er vist ikke mange uoriginale dele at
> få her i landet.

OK! Er den test tilgængelig på nettet et sted?

Er det korrekt hvad jeg har læst, at man skal undgå Chrysler Stratus
ældre end årg. 1998 ? Og at 2.0-motoren er for sløv til så tung en bil?

--
Mange hilsener
Christian Flintrup

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-11-03 12:37

On Fri, 28 Nov 2003 12:10:12 +0100, news@agge.net (Christian Flintrup)
wrote:

>Er det korrekt hvad jeg har læst, at man skal undgå Chrysler Stratus
>ældre end årg. 1998 ? Og at 2.0-motoren er for sløv til så tung en bil?

Der har tidligere været en lang og hård debat om Chrysler i denne NG:
06.10.2002 - Q: hvad er der galt med Chrysler?

Du finder desuden tråde vedr. Stratus ved at anvende:
"www.google.com -> grupper" hvor du søger på: "Chrysler Stratus MDR"

MDR skriver om motoren på 2.0: "Personligt syntes jeg, at 2.0l'ern er
for lille til den store bil; men det kommer utroligt meget an på behov
og temperament"

MDR: "Hvis du er 1.93 cm, tror jeg ikke du vil kunne side i en
Chrysler Stratus overhovedet. Du vil under ingen omstændigheder kunne
side bagved... - men jeg har godt nok mine tvivl, om du overhovedet
kan side oppe foran også"

(MDR var en ivrig skribent, der var tilhænger af Chryslers produkter.
Det er min opfattelse, at han efter lidt modvind skred fra gruppen)

Ellers: www.carsurvey.org/model_Chrysler_Stratus.html

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 13:37

wrote:

> [...]
>
>Er det korrekt hvad jeg har læst, at man skal undgå Chrysler Stratus
>ældre end årg. 1998 ? Og at 2.0-motoren er for sløv til så tung en bil?

Jeg kan ikke finde gruppetesten, men:
http://www.fdm.dk/motor/tests/minitest.asp?ID=1487

Jeg kan prøve at scanne gruppetesten senere og sende den til dig.

Jeg tror gerne det med 2 literen, jeg har en 2,5 V6 og det er da ingen
raket, men den har selvfølgelig også automatic (uhmm, komfort).

Hilsen

Lars L

Fra : JENSEN

Dato : 29-11-03 07:33

Hej

Reservedel forhandles af Mercedes, og ALLE kan fås i DK.
Dog er det er stor fordel at se mod Tyskland da det er ca halv pris på de
fleste sliddele.

Mht til 2,0 i Stratus synes jeg den var for klein til bilen... derfor en
Vision 3,5 L V6

Kenneth / tullende rundt i Chrysler Vision

<Lars L> skrev i en
nyhedsmeddelelse:25gesvccpcb2eocji8681dk5lic3h669do@4ax.com...

Fra : Christian Flintrup

Dato : 30-11-03 15:10

JENSEN <jaj@stiletshop.dk> wrote:

> [...]
> fleste sliddele.
>
> Mht til 2,0 i Stratus synes jeg den var for klein til bilen... derfor en

OK ...

Tak for jeres hjælp, alle sammen!

--
Mange hilsener