Opmagasinering af bil - hvor
Fra : LR

Dato : 28-11-03 00:00

Jeg vil gerne opmagasinere min bil i 1/2 eller 1 år. Jeg kender ingen
private, der har plads.

Hvor nær København kan det lade sig gøre og hvad koster det? Den skal helst
stå indendørs, men udendørs kan gå an i nødstilfælde.

Mvh,

Lasse

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-11-03 07:34

"LR" <lar@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
helst
> stå indendørs, men udendørs kan gå an i nødstilfælde.

Under langebro ligger der en stor indendørs parkeringskælder. Der er
indkørsel ved siden af det gamle HK-hus (højhuset) fra bagsiden. Der ligger
et værksted der inde, og uden for normal arbejdstid er der lukket med en
port.

mvh
Bendt

Fra : LR

Dato : 28-11-03 11:57

> [...]
ligger
> et værksted der inde, og uden for normal arbejdstid er der lukket med en

Bilen skal afregistreres midlertidigt og bliver uden plader...

Mvh,

Lasse

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-11-03 17:24

> ligger
>
> Bilen skal afregistreres midlertidigt og bliver uden plader...

Du kan jo prøve at høre dem om det er et problem ! - Jeg synes jeg har set
uindregistrerede biler der nede.

Tanges autohandel
Puggardsgade 21
33 16 07 19