Interiør til Audi A6/95
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 27-11-03 22:22

Jeg har automatgear i min A6'er. Imidlertid er gearstangen forsynet med en
lille rund læderkugle med audi-ringe markeret i. Kan man ikke få en
træknob - resten af kabinen er med træ.

Findes der iøvrigt et katalog over interiør-ting til en så gammel model?

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 18:14

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> træknob - resten af kabinen er med træ.
>
> Findes der iøvrigt et katalog over interiør-ting til en så gammel model?

Nu håber jeg ikke hele kabinen er lavet af træ. Træstole er nok lidt hårde i
længden.

Men jo, A6 er også leveret med træknob i "TibetBraun - Holz" den koster ca.
350,- i Tyskland og kan bestilles ved ethvert Audi-værksted som reservedel.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk