Huggeattest fra Told og Skat
Fra : Grønne

Dato : 27-11-03 21:03

Når nu ens stelnummer er rustet værk hvad gør men så ?

Jeg har hørt at men kan få en huggeattest hos Told og Skat, men hvordan gør
man. Ringer man bare eller skal de se bilen ?

/Grønne

Fra : John Sahl

Dato : 27-11-03 21:13

Grønne wrote:
> Når nu ens stelnummer er rustet værk hvad gør men så ?
>
> Jeg har hørt at men kan få en huggeattest hos Told og Skat, men
> hvordan gør man. Ringer man bare eller skal de se bilen ?

Så vidt jeg husker skulle jeg fremvise bilen i synshallen.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Lars

Dato : 27-11-03 21:32

"Grønne" <anders@fjernspejderweb.dk> wrote in message
> [...]
gør
> man. Ringer man bare eller skal de se bilen ?

Du skal ned på din lokale T&S region de skal se bilen og der udfyldes
blanket 21.005 stelnummer, eller blanket 21.014 ( den sidste er på nettet,
den første hed Geninpræning af stelnummer, den anden hedder genopbygning.

På genopbygnings blanketten er der nederst en attestation hvor ts kan
fritage for afgift hvis det kun drejer sig om geninpræning. Denne attest
skal så gemmes - medbringes til syn etc.

Lars

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 27-11-03 21:35

> [...]
> fritage for afgift hvis det kun drejer sig om geninpræning. Denne attest
> skal så gemmes - medbringes til syn etc.

Den kan downloades på www.toldskat.dk

Mvh
Hans

Fra : Grønne

Dato : 27-11-03 21:46

> [...]
> fritage for afgift hvis det kun drejer sig om geninpræning. Denne attest
> skal så gemmes - medbringes til syn etc.

Og der er ikke noget ballade med dem ???

/Grønne

Fra : Lars

Dato : 27-11-03 22:35

"Grønne" <anders@fjernspejderweb.dk> wrote in message

Klip

> Og der er ikke noget ballade med dem ???
>
> /Grønne

Næ jeg ringede og spurgte efter bilen var skildt ad i atomer, de accepterede
at jeg kom med bundramme + afskrift af karosseri id plade. Det var i Randers

Lars

Fra : peter

Dato : 27-11-03 22:17

Er næsten sikker på dette arbejde er overgået til synshallen, inden for det
sidste års tid...

Fra : Peter Sørensen

Dato : 27-11-03 22:42

In article <3fc66ae5$0$95064$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
pphandel@tdcadsl.dk says...
> Er næsten sikker på dette arbejde er overgået til synshallen, inden for det
> sidste års tid...
Yep, det er det, skulle selv have en genihugningstilladelse til en
trailer fornyligt.

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

Life is too short to answer every article on Usenet.