Billig bilstein støddæmpere og eibach fjed~
Fra : Jonas R.

Dato : 26-11-03 16:30

Nogen som kender et godt og billigt sted at købe bilstein dæmpere og eibach
sænknings fjedre?

Jonas

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-11-03 16:45

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote in message
> Nogen som kender et godt og billigt sted at købe bilstein dæmpere og
eibach
> sænknings fjedre?
>
> Jonas

Jeg har gode erfaringer med www.racingcentret.dk - jeg fik listepriserne at
vide telefonisk - bestilte til en aftalt pris på 6000,- og da jeg hentede
dem i går var prisen 4000 + moms, altså 1000 mindre end aftalt. Derudover
var han meget behagelig at handle med og virker rigtig seriøs. Mine fjedre
er dog ikke Eibach, da de ikke laver dem til min bil mere, i stedet fandt de
nogle Ventura fra Holland eller Belgien. Støddæmperne er Bilstein Sprint.

Det er muligt at de kan findes billigere andre steder, skal ikke kunne sige
det.

vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-03 16:50

"Jonas R." <mailto:corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
"Billig bilstein støddæmpere og eibach fjedre?"

> Nogen som kender et godt og billigt sted at købe bilstein dæmpere og eibach
> sænknings fjedre?

www.racingcentret.dk :)

Jeg kører selv med Bilstein dæmpere og Eibach Pro fjedre derfra.

/B
Opel Kadett E 2.0i Club Special

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.161.104.97)