Kadett problem...
Fra : Mads Breddam

Dato : 26-11-03 14:00

Hej.

Vores gamle Kadett halter lidt... Et par gange (for nylig og for ca. 250 km
siden) starter vi bilen, den lyder lettere alternativt, dvs. hoster lidt, vi
kobler ind og den går i stå. Starter igen hvor efter det samme sker. 3. gang
kan man som regel ikke starte den. Rimelig nitte når man skal på arbejde...
Nå, men 30 - 45 min. senere: Prøver igen og der er ingen problemer, -
starter fint og kører fint.

Nogen idéer hvad det kan være?? Når problemet er der, lyder den ikke særlig
godt i tomgang, måske det kan fortælle et eller andet, og som sagt slet ikke
trække bilen.

For år tilbage havde vi en anden Kadett, som havde et "standard" problem.
Hver 1000 km. kom der skidt i tomgangsdyssen (hvad det så end er) den kørte
derefter meget dårligt, indtil værkstedet rensede denne dysse. Men det kom
medens bilen kørte, det gør det ikke med den nuværende Kadett.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Mads Breddam

Dato : 26-11-03 14:13

> Kadett problem...

Det kan være det lige skulle siges, at jeg kunne selfølgelig bare få den
lavet, men den skal snart synes, og så er festen formentlig forbi... :-/.
Det bare for at tilfredse min nysgerrighed, at jeg gerne vil vide hvad det
kunne være...