Tågelygter (igen igen)
Fra : anders majland

Dato : 25-11-03 21:02

Man skulle jo mene at de helt eller halvoffenlige proffesionelle
chauffører burde være et godt eksempel men her til aften så jeg så en af
falcks lægeambulancer med stærkt generende tågelygter tændt i det klare
vejr ....

(I morges i det ringe vejr var der også uhyggeligt mange med forkert
lygteføring og rigtigt mange af dem havde ikke slukket der her til aften
hvor det var klart vejr. Jeg kom lidt tæt på en enkelt jeg først sent
kunne se bremsede op for at lave en u-vending (uden brug af blink)) da
hans tågebaglygter var væsenligt kraftigere end hans bremselys - hvis
han da overhovedet hade noget)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid