Vedr. Fiat Multipladder
Fra : Andersen [2500]

Dato : 25-11-03 19:03

Så lige det svenske Trafik-Magasin hvor de afsluttede
med et "damerally". Der var bla. et klip med en Fiat
Multipladder fra 1964 (mener jeg), og hold da kæft
hvor var den dog (også) grim. Den nye er dog forsat
den grimmeste bil jeg har set.
Bortset fra det var det fedt at se de gamle æsker med
tilhørende damer i tidssvarende (i forhold til bilen) tøj.
Det er noget jeg aldrig har set praktiseret herhjemme.

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 25-11-03 19:36

> [...]
> Multipladder fra 1964 (mener jeg), og hold da kæft
> hvor var den dog (også) grim. Den nye er dog forsat

Den gamle ligner mest af alt en forvokset kabine-scooter. Man skal nok ikke
tænke alt for detaljeret på konsekvenserne af et frontalsammenstød.

MVH Klaus

Fra : Anders Møller

Dato : 26-11-03 21:45

"Andersen [2500]" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>Der var bla. et klip med en Fiat
> Multipladder fra 1964 (mener jeg), og hold da kæft
> hvor var den dog (også) grim. Den nye er dog forsat
> den grimmeste bil jeg har set.

Jeg så for kort tid siden et program på Discovery, hvor de kørte rundt i en
BMW Isetta, tror jeg den hedder, sådan en lille møjæske fra samme tid.

Den synes jeg, hold da kæft, stadigvæk grim ;)

--
Anders Møller