AC Cobra kitcar
Fra : Leif Nielsen

Dato : 25-11-03 09:47

Jeg ville gerne bygge en cobra kitcar.
den er faktisk ikke særlig dyr at lave, og man bestemmer selv hvordan
den skal være ud over basiskittet.
Er der nogen der ved om den overhovedet er typegodkendt i DK, og hvad
mon afgiften ville være med f.eks. en 3,5 liters Rover V8 maskine???
Er der nogen på listen der ved, om der kører sådan en rundt i dk?

Se mere her:

http://www.pilgrimcars.com/newmag/pil1.html

Med venlig hilsen

leif nielsen

Fra : Thomas

Dato : 25-11-03 11:23

Hvorfor skriver du fx 3,5 liters V8 ? Vi ved jo alle at kommer det dertil
skal du have en 5,7 liters i ligesom den gale mand på Discovery

Held og lykke med projektet, og husk at fortælle alle detaljerne til os
andre, evt. hjemmeside med billeder osv

Mvh

Thomas

Fra : Brian M

Dato : 25-11-03 17:46

it-center@teaterbygningen.dk (Leif Nielsen) wrote in message news:<c0674702.0311250046.18cb58cc@posting.google.com>...
> [...]
> mon afgiften ville være med f.eks. en 3,5 liters Rover V8 maskine???
> Er der nogen på listen der ved, om der kører sådan en rundt i dk?

Hvis du går ind på www.mustangklubben.dk og søger på "AC cobra" i
søgefunktionen (på forsiden), vil der dukker en del info op. Bl.a at
der køre 5 replica og 3 originale rundt i DK. Der står desværre også
at afgiften er min. 300.000.kr på en replica! Oplysningerne kommer fra
en der selv har forsøgt i 3-4år på at blive indehaver af en ACcobra
replica. Tag kontakt til ham (medl. nr 207), han ved vist hvad der er
værd at vide.