Fotofælde!
Fra : Jasper Norman

Dato : 26-11-03 01:03

Hejsa.

Mit nydelige ansigt blev uheldigvis fotograferet for et stykke tid siden.
Men der er efterhånden gået over en måned. Kan jeg gøre mig håb om, at
billedet var for utydeligt, eller kan jeg stadig forvente at det dukker op?

/ Jasper

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-11-03 01:35

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men der er efterhånden gået over en måned. Kan jeg gøre mig håb om, at
> billedet var for utydeligt, eller kan jeg stadig forvente at det dukker

Det er fordi det tager så lang tid at regne alle delbøderne sammen. De
regner og regner....

Nej, jeg driller bare, jeg ved det ikke men jeg vil da tro du hører
nærmere...
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : John Sahl

Dato : 25-11-03 01:43

Jasper Norman wrote:
> [...]
> siden. Men der er efterhånden gået over en måned. Kan jeg gøre mig
> håb om, at billedet var for utydeligt, eller kan jeg stadig forvente

Håbet bliver større jo længere der går, men du kan ikke vide
dig sikker endnu

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-11-03 10:36

Ja du må dælme have kørt stærkt, siden du er et helt døgn foran os andre

Andreas M. Hansen
- Hint: Check venligst dit ur..

Fra : C. Caspersen

Dato : 25-11-03 15:38

> [...]
> Men der er efterhånden gået over en måned. Kan jeg gøre mig håb om, at
> billedet var for utydeligt, eller kan jeg stadig forvente at det dukker

Kender en, der fik sit billede med posten 2 dage efter, så risikoen for at
modtage det bliver mindre og mindre.

/Caspersen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-11-03 16:53

skrev i en meddelelse
> [...]
> måned. Kan jeg gøre mig håb om, at billedet var for
> utydeligt, eller kan jeg stadig forvente at det dukker

Hvor hurtigt kørte du, og hvor hurtigt måtte du køre ?
Jeg er flere gange blevet blitzet for at køre ca. 56-58 km/t (efter
speedometeret) i en 50 km/t zone.
Og jeg har aldrig fået nogle billeder tilsendt.

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-11-03 17:21

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> Hvor hurtigt kørte du, og hvor hurtigt måtte du køre ?
> Jeg er flere gange blevet blitzet for at køre ca. 56-58 km/t (efter
> speedometeret) i en 50 km/t zone.
> Og jeg har aldrig fået nogle billeder tilsendt.

nu ligger de vist også noget til..

Fx de tavler der ofte står ved vejene og måler ens hastighed, og blinker (uden at tage billeder) hvis man kører for
stærk.. skal jeg køre ca. 57km/t ifl mit speedometer på min kadett før tavlen viser 50km/t

jeg tror også jeg er blevet blitzet i københavn ved en overgang fra 60 til 50, hvor jeg vist kørte lidt over 60

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 25-11-03 20:40

Hvis de tager billeder af en, er det så helt sikkert at der kommer et rødt
blitz lys?

Jeg kom susende i dag med 110 km/t på landevejen, og lettede foden fra
speederen lige før et sving. Da jeg næsten er igennem svinget, ser jeg
transporteren med hvide plader, og bremser hurtigt ned. Der kom intet blink
eller noget, så mon de har taget mig?

Mvh
Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-11-03 21:13

On Tue, 25 Nov 2003 20:39:56 +0100, "Hans Mouridsen"
<hom@FJERNDETTEpc.dk> wrote:

> [...]
>speederen lige før et sving. Da jeg næsten er igennem svinget, ser jeg
>transporteren med hvide plader og bremser hurtigt ned. Der kom intet blink

Jep - man må kunne køre 70 km/t på det sted...

/Mogens

Fra : Lochness

Dato : 25-11-03 21:48

Man er ikke i tivel om der blinket eller ikke

Fra : Julie Thode

Dato : 26-11-03 11:54

"Lochness" <lochness@ofir.dk> wrote in message
> Man er ikke i tivel om der blinket eller ikke

Kommer virkelig an på hvem der er tale om. Min kære søster blev taget 2
gange med under en times mellemrum, hun havde _ikke_ bemærket noget som
helst. På det ene billede sidder hun ovenikøbet og tyller cola :) Tsk, siger
jeg bare.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-11-03 22:24

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Jep - man må kunne køre 70 km/t på det sted...

Huh ? Hvilket sted snakker vi om ?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-11-03 22:40

Fra : Hjalte

Dato : 25-11-03 23:07

On Wed, 26 Nov 2003 01:02:35 +0100, "Jasper Norman"
<ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>billedet var for utydeligt, eller kan jeg stadig forvente at det dukker op?

Hvordan kan du vide at du er blevet blitzet.
Er det noget du kan se når det sker eller...?

---
Med venlig hilsen.
Hjalte, der kører i en galant GLSi fra '93.

Fra : Jasper Norman

Dato : 25-11-03 23:46

Ja, det var desværre ikke ikke til at tage fejl af det dyre gule blink

/Jasper

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-11-03 01:04

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> skrev

> Ja, det var desværre ikke ikke til at tage fejl af det dyre gule blink

Sjovt nok mente jeg at det var de røde blink der var dyre, og de gule
der var gratis.

Rød som i fotovogn, gul som i kommunalt hastigheds "projekt"

Mvh.

Fra : martin nielsen

Dato : 26-11-03 09:01

[...]

jeg mener ikke at politiet bruger hvide plader kun gule.... hvide plader er
for dyre for dem...

martin......

Fra : JS

Dato : 26-11-03 09:20

"martin nielsen" <o@o.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> -Mvh
> -Hans
>
> jeg mener ikke at politiet bruger hvide plader kun gule.... hvide plader

Der er vel særlige afgiftsregler for dem. Mange/alle?
uddannelsesinsititutioner har hvide plader på deres varevogne...

Fra : martin nielsen

Dato : 26-11-03 09:31

muligt.... men jeg mener altså at politiet KUN har gule plader på deres
transportere......

martin........

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 26-11-03 09:47

On Wed, 26 Nov 2003 09:31:25 +0100, "martin nielsen" <o@o.com> wrote:

> jeg mener altså at politiet KUN har gule plader på deres
>transportere......

Næh, den blå i TV igår var på hvide plader.
Politiet betaler iøvrigt ikke afgift af deres biler.

/Mogens

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-11-03 12:23

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

> Næh, den blå i TV igår var på hvide plader.
> Politiet betaler iøvrigt ikke afgift af deres biler.

Jf. <http://www.taxafinn.dk/hastighedskontrol.html> bruger de fleste
hvide plader, men der er dog en enkelt med gul plader på siden.

--
Mange hilsener
Christian Flintrup

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-11-03 12:51

On Fri, 28 Nov 2003 12:23:06 +0100, news@agge.net (Christian Flintrup)
wrote:

>Jf. <http://www.taxafinn.dk/hastighedskontrol.html> bruger de fleste
>hvide plader, men der er dog en enkelt med gul plader på siden.

Skraldespanden er "sød" -> dén findes også i en kantpæl-udgave, men
uden fotoudstyr. Dér står "man" lidt længere henne "ad gaden" og
registrerer folks hastighed...

/Mogens

Fra : 5750 giller

Dato : 26-11-03 09:30

> [...]
>
> -Mvh
> -Hans
>
> jeg mener ikke at politiet bruger hvide plader kun gule.... hvide plader

de køre i varevogne med hvide plader da den er monteret med siddeplads,
men betaler de afgift af deres køretøjer oxo ment grønafgift ??
hilsen Gilbert
--
( . ) ( . )
^

Fra : Reino Andersen

Dato : 26-11-03 12:27

martin nielsen skrev:

> jeg mener ikke at politiet bruger hvide plader kun gule.

De bruger hvide plader.

--
Reino

Fra : Jonas R.

Dato : 26-11-03 10:43

Jasper Norman wrote:
> Ja, det var desværre ikke ikke til at tage fejl af det dyre gule
> blink

Det er altså rødt og ikke gult! Ëller jeg har godt nok aldrig set et gult
blink og jeg er efterhånden blevet blitzet en del gange :/

MVH
Jonas

Fra : Jonas R.

Dato : 26-11-03 10:43