Med risiko for slagtning
Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-11-03 23:10

Hej

Kan det passe at det var i denne gruppe der var en venlig sjæl der havde
nogle MEGET flotte billeder af den Koenigsegg der var udstillet på "biler
for Alle" i Herning? og vedkommende lagde dem i dk.binaer.motor, jeg fik dem
aldrig hentet medens tid var.
Vil vedkommende, eller en der fik dem hentet, lægge dem ind på
dk.binaer.motor igen, eller endnu hellere poste dem i galleriet på
www.fedebiler.dk
Jeg fik kun selv 2 billeder af bilen, og mit kamera trænger til udskiftning,
så kvaliteten af billederne gør ikke bilen den retfærdighed den fortjener

Undskyld ulejligheden

Jan

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-11-03 23:16

Jan Nielsen wrote:

> Undskyld ulejligheden

Der er da intet at undskylde.

Thomas H tog (såvidt jeg husker) nogle meget flotte billeder - som han
plejer.

Mon ikke, du kan få et par eksemplar af ham..

--
Jan W Nielsen

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-11-03 23:32

> Thomas H tog (såvidt jeg husker) nogle meget flotte billeder - som han
> plejer.
>
> Mon ikke, du kan få et par eksemplar af ham..

Der lå endnu et enkelt billede på binaer.motor af bilen, indsendt af Tom,
men der var så vidt jeg husker en hel serie, det kan sagtens være det var
Thomas H der havde dem

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 23:04

> Der lå endnu et enkelt billede på binaer.motor af bilen, indsendt af Tom,
> men der var så vidt jeg husker en hel serie, det kan sagtens være det var
> Thomas H der havde dem

Jep jeg sender dem igen om et par minutter

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK