Søger camry. Efterlysning. Kr Hyllinge!
Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 24-11-03 22:42

Jeg søger stadig en camry i meger ringe stand (smadret forrude og hul i udst
mv) med regnr us 098598 . Den skulle efter sigende køre i Kr Hyllinge.

Fra : Brizz

Dato : 24-11-03 22:45

> Jeg søger stadig en camry i meger ringe stand (smadret forrude og hul i
udst
> mv) med regnr us 098598 . Den skulle efter sigende køre i Kr Hyllinge.

Kom lige med farve og andre kendetegn for jeg kører næsten dagligt i kr.
hyllinge..

Mvh Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-11-03 22:46

kaninfisker@ofir.dk wrote:

> Jeg søger stadig en camry i meger ringe stand (smadret forrude og hul
> i udst mv) med regnr us 098598 . Den skulle efter sigende køre i Kr
> Hyllinge.

Hvorfor leder du efter den bil..? Har den evt været involveret i
ulovligheder..?

Politiet kan oplyse om bilens hjemsted.

--
Jan W Nielsen

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 24-11-03 23:45

> Hvorfor leder du efter den bil..? Har den evt været involveret i
> ulovligheder..?

Den er solgt for 2 mdr siden men ikke ejerskiftet ;(

> Politiet kan oplyse om bilens hjemsted.

Næppe, da køber opgav falsk navn og jeg var dum nok til ikke at tjekke ID.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-03 22:50

> Jeg søger stadig en camry i meger ringe stand (smadret forrude og hul i
udst
> mv) med regnr us 098598 . Den skulle efter sigende køre i Kr Hyllinge.

Kigger stadigt efter den

MArtin

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 24-11-03 23:28

Goooooodt ;) Sig endelig til hvis du møder den ;)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-11-03 23:02

kaninfisker@ofir.dk wrote:

> Jeg søger stadig en camry i meger ringe stand (smadret forrude og hul
> i udst mv) med regnr us 098598 . Den skulle efter sigende køre i Kr
> Hyllinge.

Er det ikke reg-nr US 58 098...?

Hvis det altså er den, der ikke er blevet omregistreret, efter du solgte
den....

--
Jan W Nielsen

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 24-11-03 23:27

> Er det ikke reg-nr US 58 098...?

Jow det var bare mig der troede jeg kunne huske den i hovedet ;)

Kendetegn:

Blå
Dog er begge foreste skærme sorte (medmindre de er malet)
Forrude med stor stjerne i førerside (medmindre skiftet)
Lydpotte larmer
Meget rust i dørbunde, bag i osv.
Pæn inden i
km ca nu: omkring 170000-175000 ifgl speedometer.

Jeg tilbyder en lækker lille dusør til den der giver mig adressen...!

Fra : JBH

Dato : 25-11-03 02:39

"kaninfisker@ofir.dk" <brugtpc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> km ca nu: omkring 170000-175000 ifgl speedometer.
>
> Jeg tilbyder en lækker lille dusør til den der giver mig adressen...!

Hvad siger de på motorkontoret. Hvis køberen vitterlig har oplyst falsk
navn og adresse, kan man vel godt tillade sig at melde bilen stjålet. En
form for tyveri (vægtafgift/forsikring) er det da. Eventuelle foto og
parkeringsbøder havner heller ikke på rette sted.

mvh
JBH

Fra : Rasmus

Dato : 25-11-03 12:00

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> form for tyveri (vægtafgift/forsikring) er det da. Eventuelle foto og
> parkeringsbøder havner heller ikke på rette sted.

Du kan ikke tillade dig at melde den stjålet, du riskikere at blive anklaget
for falsk anmeldelse...

....men sørg for at afmelde bilen ved forsikringen, og kontakt motorkontoret
og sig du har solgt bilen, men køber ikke har omregistreret...osv, så skulle
man gerne stå uden problemer

mvh
Rasmus

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-11-03 15:22

Rasmus wrote:

> ...men sørg for at afmelde bilen ved forsikringen, og kontakt motorkontoret
> og sig du har solgt bilen, men køber ikke har omregistreret...osv, så skulle
> man gerne stå uden problemer

Du kan ikke afmelde en bil hos forsikringen sålænge der er plader
på den eller den ikke er ejerskiftet.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-11-03 15:41

On Tue, 25 Nov 2003 15:21:31 +0100, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Du kan ikke afmelde en bil hos forsikringen sålænge der er plader
>på den eller den ikke er ejerskiftet.

Jow, jow - det kan du nemt. Din slutseddel er dokument nok!

/Mogens

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-11-03 16:01

On Tue, 25 Nov 2003 15:41:23 +0100, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Jow, jow - det kan du nemt. Din slutseddel er dokument nok!

Hver gang jeg sælger min bil, ringer jeg ind til forsikringen og
fortæller dem dette. 2 dage efter har jeg en check på det overskydende
beløb - hvér gang!

/Mogens

Fra : JBH

Dato : 25-11-03 18:51

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> Du kan ikke tillade dig at melde den stjålet, du riskikere at blive
anklaget
> for falsk anmeldelse...

Det var sælfølgelig bedre at anmelde den nye ejer for bedrageri, men det
lader sig jo ikke gøre. Jeg ved ikke hvad der skal stå på anmeldelsen for at
politiet gider kigge efter køretøjet, En anmeldelse for at han nu nu har
kørt mere end de 3 uger han må, uden at foretage ejerskifte på bilen.

> [...]
motorkontoret
> og sig du har solgt bilen, men køber ikke har omregistreret...osv, så

Den æder hverken motorkontor eller forsikring da, hvis ikke du har et
navn/adresse på den man har solgt køretøjet til.

Jeg har engang for mange år siden udfyldt sådan en "ejerskifte erklæring"
eller hvad dokumentet kan kaldes. Det var ifbm. jeg hos en forhandler havde
købt en bil Min gamle bil tog han i bytte og solgte videre uden den havde
været inde i hans "system" (momsfusk) Jeg kendte ikke den nye ejer så jeg
skrev forhandleren på som ejer

mvh
JBH