Bærearm
Fra : claus og helle

Dato : 24-11-03 17:22

Må man svejse på en bærearm,når man skal til syn ?
--
Opel Senator 3,6 l

Fra : Klaus A

Dato : 24-11-03 17:30

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Må man svejse på en bærearm,når man skal til syn ?

Nope.

Udskiftelige bærende dele (svingarme) må ikke reppes. Du skal i hvert fald
kunne snakke godt for din meget syge og meget gamle moster, hvis du skal
overbevise synsassistenten om andet...

Klaus A
der spurgte sidste gang jeg var til syn (med en udskiftet bærearm/svingarm).

Fra : Leonard

Dato : 24-11-03 18:17

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> wrote:

>Nope.

Bilinspektørerne vil slet ikke have at man svejser i bilen mens den er
til syn
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 19:17

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse

> Bilinspektørerne vil slet ikke have at man svejser i bilen mens den er
> til syn

LOL.
Jeg tror heller ikke de har tid til at stå og vente de er ca. 2 mdr. bagud
med arbejdet.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-11-03 22:55

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev

> Må man svejse på en bærearm,når man skal til syn ?
> --
> Opel Senator 3,6 l

Jeg kender desværre også godt prisen på bagerste bærearm til en
Senator84 , 7600kr. for én!

*løber meget langt væk.avi*

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-11-03 23:00

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Jeg kender desværre også godt prisen på bagerste bærearm til en
>Senator84 , 7600kr. for én!

Føj for den ...... mon ikke en dygtig pladesmed kan forny en bærearm,
til en noget mere human pris - pris det er lavet flot, er det sgu'tte
til at se (og burde være holdbart)

>*løber meget langt væk.avi*

Forståeligt .... Jeg spurgte for sjov Opel, hva' den koster til en
Rekord - *det* vil du ikke vide.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-11-03 23:39

<jan@stevns.net> skrev

> Føj for den ...... mon ikke en dygtig pladesmed kan forny en bærearm,
> til en noget mere human pris - pris det er lavet flot, er det sgu'tte
> til at se (og burde være holdbart)

Jo den tanke har også strejfet mig.

> Forståeligt .... Jeg spurgte for sjov Opel, hva' den koster til en
> Rekord - *det* vil du ikke vide.

Jo det vil jeg da gerne. jeg vil jo gerne vide om det er guld jeg har
liggende.

Hvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-11-03 23:46

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Jo den tanke har også strejfet mig.

hehe - nød lærer nøgen.............

>Jo det vil jeg da gerne. jeg vil jo gerne vide om det er guld jeg har
>liggende.

Det er guld .... min special_for_you pris var 1795.- ex moms. og det
var med al den rabat der kunne vrides ud af dem. "normale" mennesker
kommer at betale en del mere ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-11-03 00:15

<jan@stevns.net> skrev

> Det er guld .... min special_for_you pris var 1795.- ex moms. og det
> var med al den rabat der kunne vrides ud af dem. "normale" mennesker
> kommer at betale en del mere ;)

Halløjtaler, du store emittermodstand,

så tog jeg godt nok for lidt for den sidste jeg solgte.

Nå, jeg har et par stykker liggende, de får lige lidt rustbeskyttelse en
af dagene til den pris!

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-11-03 23:50

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Jo den tanke har også strejfet mig.

Erwwww..... kom du nogensinde videre med den der pwm styring til
blæsere ?

Jeg synes at kunne se på min forrude om morgenen, at jeg nok kommer
til at krybe til korset og gære noget ved tingene.

(Den skal jo trille 2 år mere, så i med radioen, og det håndfri ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-11-03 00:20

<jan@stevns.net> skrev

> Erwwww..... kom du nogensinde videre med den der pwm styring til
> blæsere ?

Både og, jeg har 2 halvfærdige projekter liggende, og jeg kan se det
snart er tid til at færdiggøre mindst et af dem.

Kører PT. med en skydemodstand, placeret foran gearstangen. Ja det er
lowtech, men det virker!

> Jeg synes at kunne se på min forrude om morgenen, at jeg nok kommer
> til at krybe til korset og gære noget ved tingene.

Jow , jeg har da også forskellige tykkelser konstantråd liggende, det
smarte ved seriemodstanden er jo, at den når den er andragt i blæseren,
bidrager til opvarminingen af luften, med den afsatte effekt i
midsatanden.

> (Den skal jo trille 2 år mere, så i med radioen, og det håndfri ;)

Længe leve Adam!

Mvh.

Fra : claus og helle

Dato : 25-11-03 00:52

Nu var det ikke til min Senator, den er næsten rustfri og den er også kørt i
vinterhi.Er der ikke nogle af jer der har noget styling liggende til sådan
en fætter ?

--
Opel Senator 89" 3,6 i Irmscher

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-11-03 01:11

> [...]

kørt i
> vinterhi.Er der ikke nogle af jer der har noget styling liggende til

Måkse ikke lige den styling du søger men.

Hvad siger du til en fræk styling, med mega store sideruder bag
fordørene, en fiks udtrækkelig rulleanordning, bred og lang bagende, 2
lodrethængslede bagdøre, gardinstænger, letafvaskelig linolium, og
holdere til blomster.
Gør sig bedst i sort og mørkeblå lakering.
Stylingen er foretaget af Ringsted Karosserifabrik, og ses ofte med
hvide nummerplader, dog uden der er betalt fuld registreringsafgift,
normalt kun 2 sidepladser.

Modeller er dog lidt bagtung, og enhver bare lidt frisk kørestil, vil
kunne kaldes "Dødskørsel"

Det er den eneste styling jeg har liggende!

..Mvh.

Fra : claus og helle

Dato : 25-11-03 22:35

Har svejset den og den er blevet synet dags dato Sådan gør man det

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-11-03 01:10

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev

> Har svejset den og den er blevet synet dags dato Sådan gør man det

Tillykke!

Mvh.