Pæn bagdel
Fra : Fly Christensen

Dato : 24-11-03 15:46

Min gamle bil må have en meget attraktiv bagdel. I går på vej hjem
overhaler jeg en Schleswiger med 160 km/t. Han kører 140-150 km/t. Kort
tid efter ligger han sig 5-10 meter bag mig, og bliver der. HAn hverken
blinker med lyset eller prøver på anden måde at få min opmærksomhed. Det
absolut underlige er, at hvis han skulle komme lidt bagefter, og der
lagede sig en bil imellem os, så afstanden blev 500 meter, ja så gav han
den fuld skrue indtil han igen var 5 - 10 meter bag mig.
Er der nogle, der har en forklaring på en sådan opførsel?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Sand.

Dato : 24-11-03 16:34

Fly Christensen wrote:
> [...]
> bag mig.
> Er der nogle, der har en forklaring på en sådan opførsel?

Ikke andet end hvis du, efter overhalingen, har trukket ind LIGE for næsen
af ham, og han "fandme godt nok lige skulle vise dig". Altså
"retur-chikane". Ellers kører du måske rundt med reklamer på bagsmækken, som
han lige skulle tjekke ud? Et helt 3. alterneativ kunne jo være noget med
lav vindmodstand og besparelse i brændstof for hans vedkommende, men den
tanke gider jeg slet ikke tænke færdig...

MVH Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-11-03 18:42

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lav vindmodstand og besparelse i brændstof for hans vedkommende, men den
> tanke gider jeg slet ikke tænke færdig...

Niks. Fly har teksten: "Hvis du kan læse dette, er du for tæt på"...
Men chaufføren bagved kunne ikke læse det, så han prøvede flere gange at
komme så tæt på, at han kunne læse det - forgæves...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-11-03 18:44

On Mon, 24 Nov 2003 18:42:11 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Fly har teksten: "Hvis du kan læse dette, er du for tæt på"...
>Men chaufføren bagved kunne ikke læse det, så han prøvede flere gange at
>komme så tæt på, at han kunne læse det - forgæves...

Det står måske på dansk.....:)

/Mogens

Fra : Max[DK]

Dato : 25-11-03 08:14

> Det står måske på dansk.....:)

eller han har kortids-hukommelse...

/Max

Fra : anders majland

Dato : 24-11-03 16:28

> a så gav han den fuld skrue indtil han igen var 5 - 10 meter
> bag mig.
> Er der nogle, der har en forklaring på en sådan opførsel?

Bange for fotobiler ?
Med så kort afstand kan den foreste nummerplade måske ikke ses ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-11-03 18:39

On Mon, 24 Nov 2003 14:46:05 GMT, Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net>
wrote:

>Er der nogle, der har en forklaring på en sådan opførsel?

Lad være med at vise ham fuck-fingeren næste gang...

/Mogens

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-11-03 19:22

> [...]
> den fuld skrue indtil han igen var 5 - 10 meter bag mig.
> Er der nogle, der har en forklaring på en sådan opførsel?

Måske syntes han slet ikke om din bils bagende, men ventede på at en
uopmærksom trafikant skulle tvinge dig ud i en hård opbremsning så han kunne
lave om på den.

Med venlig hilsen Kim