Kørselsregnskab - findes der et godt progr~
Fra : Akkeleje

Dato : 23-11-03 20:19

Halløjsa derude

Jeg har lovet at finde et kørselsprogram til min nabo.

Det skal helst være til to biler og må ikke koste alverden.
Det skal være nemt at skrive ud fra
Det skal helst ikke være et DOS-program
Det skal osse helst være på Dansk
Det skal ikke være et regneark, da han er på "basisniveau" hvadPc'ere angår

Det var en masse krav - hvad har I???

Akke

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-11-03 20:27

"Akkeleje" <khfg@yahoo.dk> skrev :

>Det var en masse krav - hvad har I???

For kort tid siden var der en henvisning til denne side:

http://www.saabklub.dk/minbil/

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-03 21:55

jan@stevns.net wrote:
:: For kort tid siden var der en henvisning til denne side:
::
:: http://www.saabklub.dk/minbil/

Jep - kan anbefales! )

Der er også mulighed for flere biler. Man kalder dem bare Bil-1 og Bil-2
eller Volvo - Opel......eller.....

M.v.h.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-11-03 22:00

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev :

>jan@stevns.net wrote:
>:: For kort tid siden var der en henvisning til denne side:
>::
>:: http://www.saabklub.dk/minbil/
>
>Jep - kan anbefales! )

Keder man sig, kan man altid hente denne
ftp://ftp.stevns.net/PRUTSANG.swf

>Der er også mulighed for flere biler. Man kalder dem bare Bil-1 og Bil-2
>eller Volvo - Opel......eller.....

Saab ?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-11-03 22:03

On Sun, 23 Nov 2003 21:59:54 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Keder man sig, kan man altid hente denne
>ftp://ftp.stevns.net/PRUTSANG.swf

Har du overvejet at få det til at virke:

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig.

/Mogens

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-11-03 22:04

On Sun, 23 Nov 2003 22:02:51 +0100, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Har du overvejet at få det til at virke:

Takker

/Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-11-03 10:27

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Keder man sig, kan man altid hente denne
> ftp://ftp.stevns.net/PRUTSANG.swf

Det er lige før der kan siges:
'Op i r**** med den'
God til lattermusklerne.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Jan Nielsen

Dato : 23-11-03 22:04

Jeg har lagt programmet MinBil 3,0 ud på www.fedebiler.dk under download

Jan

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-03 23:38

Jan Nielsen wrote:
:: Jeg har lagt programmet MinBil 3,0 ud på www.fedebiler.dk under
:: download
::
:: Jan

Hmmm...det var da dejligt at se - specielt, når du har angivet, hvor du har
det fra.......tekst og det hele - NOT!!!!!

Med syrlig hilsen....

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-11-03 16:46

Hej Henrik

Jeg er oprigtig ked af at jeg ikke har angivet hvor jeg har programmet fra,
det er der rådet bod på nu

En undskyldning herfra

Håber ikke du er syrlig mere

Mvh
Jan Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 17:12

> Jeg er oprigtig ked af at jeg ikke har angivet hvor jeg har programmet
fra,
> det er der rådet bod på nu
>
> En undskyldning herfra
>
> Håber ikke du er syrlig mere

hmmm, har SAABklubben købt rettighederne til programmet siden at du ligefrem
skal undskylde hvor programmet kommer fra?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-11-03 17:21

> [...]
ligefrem
> skal undskylde hvor programmet kommer fra?

Det tror jeg ikke, men det kan jo være det er Henriks private version han
har lagt til offentlig afbenyttelse, og derfor føler at det mindste jeg
kunne gøre er at angive kilden, og det er helt fint for mig, der går ingen
skår af mig for at give manden den credit

Desuden har jeg brugt den programbeskrivelse han skrev i det indlæg hvor han
første gang gjorde programmet offentligt

Jan

Fra : Henrik B.

Dato : 24-11-03 18:18

Jan Nielsen wrote:
[...]