NETTO!, godt alsidigt værktøj.
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 23-11-03 12:00

NETTO har nu en lille handy gasbrænder med en ganske imponerende
brændkraft.Sådan en kokkegasbrænderdims(hvad hedder sådan een?)

Til diy manden er dette det helt rigtige til at løsne fastgroede bremserør,
osv med, når acetylen/ilt sættet er lige voldsomt nok.
Opfylder flere mål:
Kan kamufleres ind under kategorien køkkengrej
Kan med fordel ligge i værktøjskassen
Fylder ikke ret meget.
Holder længe på en opladning.
Er meget billig!(vigtigt)
osvosv.

Har lige købt een selv, og er vældigt begejstret.

Ville lige dele infoen med jer.

Henrik

Fra : Holten

Dato : 23-11-03 13:29

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv med, når acetylen/ilt sættet er lige voldsomt nok.
> Opfylder flere mål:
> Kan kamufleres ind under kategorien køkkengrej

Så mangler vi blot at få pris oplyst ??

MVH

Holten

Fra : Henrik

Dato : 23-11-03 13:36

Mener det var 139,-

Henrik
www.bergs.dk

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 23-11-03 13:55

føtex tager 139, og netto tager 129kr

Henrik

Fra : John Sahl

Dato : 23-11-03 14:57

Henrik Mortensen wrote:
> Har lige købt een selv, og er vældigt begejstret.

Me too, kæresten tror godt nok den er til flæskestegen, meeeen

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Torben E

Dato : 23-11-03 15:15

> Me too, kæresten tror godt nok den er til flæskestegen, meeeen

Min kæreste og jeg var ude at købe ind, og helt af sig selv
siger hun, se den gasbrænder, var det ikke noget du kunne
bruge når du roder med bil, joda 129 i netto

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-03 23:44

Torben E wrote:
:: Min kæreste og jeg var ude at købe ind, og helt af sig selv
:: siger hun, se den gasbrænder, var det ikke noget du kunne
:: bruge når du roder med bil, joda 129 i netto

Hun er sgu da lidt kvik hende du holder dig der.. ))

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 24-11-03 00:30

Henrik B. wrote:

> Hun er sgu da lidt kvik hende du holder dig der.. ))

Ja, hun er da vist en keeper!

Fra : Torben E

Dato : 24-11-03 08:47

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 23-11-03 15:16

> Me too, kæresten tror godt nok den er til flæskestegen, meeeen

Yep. Smart med værktøj kamufleret som køkkengrej.
Man kunne måske starte en hel kæde af den slags butikker...

Henrik

Fra : Soren Pedersen

Dato : 23-11-03 22:05

> Yep. Smart med værktøj kamufleret som køkkengrej.
> Man kunne måske starte en hel kæde af den slags butikker...

Tjooohhhh.....Men vil du ikke liiiige først indvie mig i hvordan man
kamuflerer en 3t donkraft ?? - Som hvidløgspresser ?? )))

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : MM

Dato : 23-11-03 22:52

> Tjooohhhh.....Men vil du ikke liiiige først indvie mig i hvordan man
> kamuflerer en 3t donkraft ?? - Som hvidløgspresser ?? )))

LOL - puha, dig vil jeg helst ikke sidde ved siden af i et fyldt s-tog :)

~M

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-11-03 22:46

John Sahl wrote:

> Me too, kæresten tror godt nok den er til flæskestegen, meeeen

Nå, har hun også set Heston Blumenthal på Discovery?

mvh
Henning

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-11-03 18:06

Han er godtnok en kok med humor
Flemming Jacobsen

Fra : Morten Trab

Dato : 23-11-03 15:15

> [...]
> osv med, når acetylen/ilt sættet er lige voldsomt nok.
> Opfylder flere mål:
> Kan kamufleres ind under kategorien køkkengrej

Ja, den ser dælme fin ud, MEN...Kan den også bruges til at løsne
fast-rustede dele med??
Kunne godt bruge noget ordentligt til når jeg roder med 'detten...

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 23-11-03 15:23

> Ja, den ser dælme fin ud, MEN...Kan den også bruges til at løsne
> fast-rustede dele med??
> Kunne godt bruge noget ordentligt til når jeg roder med 'detten...
>
> --

Har lige testet:

Den kan opvarme en M6*20, incl møtrik til rødglødende på ca. 12-15sekunder.
Vil påstå at den er perfekt til at fastrustne dele, når man ikke vil
investere i acetylen/ilt sæt.
Prisforskellen er gigantisk, mellem de to, og jeg ville nok ikke kaste mig
over M16*120 som sidder i bagtøjet med den, men til alm. størrelser er den
fantastisk imo.

Henrik

Fra : John Sahl

Dato : 23-11-03 15:38

Henrik Mortensen wrote:
> [...]
> Prisforskellen er gigantisk, mellem de to, og jeg ville nok ikke
> kaste mig over M16*120 som sidder i bagtøjet med den, men til alm.

Jeg er helt enig, den er lige det jeg har ledt efter i den henseende.

Fra : JBH

Dato : 23-11-03 17:41

> Jeg er helt enig, den er lige det jeg har ledt efter i den henseende.

Hej.

Ville lige fortælle at jeg bruger en elektrisk varmepistol (2000W) når jeg
løsner fastgroede bolte, styrekugler mv.
Det tager lidt længere tid, men man undgår åben ild.
Jeg skal nu alligevel lige ned og se den der bunsenbrænder i snakker om,
prisen er attraktiv

mvh
JBH