Roadrage igen igen :-(
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 10:39

Det er sq da utroligt hvad folk kan finde på i trafikken, hvad bliver det
næste ?
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=234540/

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 10:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i
en meddelelse
> Det er sq da utroligt hvad folk kan finde på i trafikken,
> hvad bliver det næste ?
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=234540/

Og så kan der lige supleres med denne her også:
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=234542/

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-11-03 10:49

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>Det er sq da utroligt hvad folk kan finde på i trafikken, hvad bliver det
>næste ?
>http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=234540/

citat :

Et møde mellem to bilister på Storebæltsbroen udviklede sig ved
midnatstid natten til lørdag så vanvittigt, at den ene bilist nu
risikerer en straffesag.

Der er tale om en 42-årig bilist fra Hvidovre, som foreløbig af
politiet i Nyborg er sigtet efter straffelovens paragraf 252, der
taler om at volde nærliggende fare for nogens liv og førlighed.
Den 42-årige gik nærmest amok, da han følte sig stærkt provokeret af
en 32-årig bilist fra Århus.

/citat

Gu ved hvilken avis der er mest forkert på den - iflg EB er det en 22
årig , der skabte sig åndssvagt.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 14:52

<jan@stevns.net> skrev

> [...]
> en 32-årig bilist fra Århus.
>
> /citat
>
> Gu ved hvilken avis der er mest forkert på den - iflg EB er det en 22

Tja. men sikkert er det at begge billister må have opført sig tosset,
hvis blot den ene af dem havde haft et minimum af begavelse, havde han
blot ladet den anden overhale, og derved havde de mistet kontakten med
hinanden 100m. efter betalingsanlæget.

Mvh.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 15:04

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en
meddelelse

> [...]
> minimum af begavelse, havde han blot ladet den anden
> overhale, og derved havde de mistet kontakten med

Det var også min tanke, da jeg læste artiklen.
Jeg tror jeg havde nøjes med at ryste på hovedet, og så bare rullet videre.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 15:06

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Gu ved hvilken avis der er mest forkert på den - iflg EB
> er det en 22 årig , der skabte sig åndssvagt.

Se så er det jo en heeelt anden historie.
Så er det jo en af de SA**NS unge lømler der igen har været på spil.
Ka' vi da ikke snart få stoppet dem, jeg synes personligt at aldersgrænsen
for erhvervelse af kørekort skulle sættes op til 35 år.
)