skoda octavia
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 22-11-03 21:18

Hej.

Jeg ville lige høre om der er nogle der kender et sted syd for grænsen hvor
man kan få foretaget service på en skoda octavia årgang 2000 kravene er at
det skal være et sted hvor der bliver talt dansk+ det skal et autoriseret
værksted da det hele helst skal være i orden!!!!!

Hilsen anders

Fra : TB

Dato : 22-11-03 22:51

skoda flensborg. Men timeprisen er ?69, så det betaler sig næppe :-/

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 23-11-03 09:05

jeg ville høre om der va nogle der har en e-mail adr. på skoda værkstedet i
flensborg eller et andet aut. skoda værksted lige syd for grænsen!?!?!?

og hvad er ?69 i timen

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 11:31

> jeg ville høre om der va nogle der har en e-mail adr. på skoda værkstedet
> flensborg eller et andet aut. skoda værksted lige syd for grænsen!?!?!?
>
> og hvad er ?69 i timen

Euro tegnet bliver nogen gange til et ?
Så der er altså tale om 69 Euro = 522 kr. i timen.

Betal da det danske værksted for opgaven, så dyrt er det da heller ikke. Og
der kan være langt til Flensborg med en reklamation.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : TB

Dato : 23-11-03 12:09

vores lokale skodamand tager 325+m i timen, så det kan aldrig betale sig at
tage til de, men de har en hjemmeside der hedder
http://www.skoda-flensburg.de/ på dansk, og de er ganske hjælpsomme per
email (har dog skrevet til dem på tysk)