Syn, forsinket ?.
Fra : Brian

Dato : 22-11-03 19:03

Hej.
Er der et sted på "nettet" hvor jeg kan se hvor "langt bagefter" et syns
sted er ?.
Grunden er den, at jeg skulle have været til syn i starten af denne måned
(hvis man regner fra sidste syn), men jeg har endnu ikke hørt noget fra
Bilinspektionen ?.
Kan jeg gå ud fra at de bare er forsinket ?, eller bør jeg kontakte dem ?.

Mvh. Brian

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-11-03 19:15

"Brian" <b_denmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bilinspektionen ?.
> Kan jeg gå ud fra at de bare er forsinket ?, eller bør jeg kontakte dem ?.

Normalt fastlægges tidspunktet for det periodiske syn ud fra 1.
registreringsdato og ikke datoen for sidste syn. Jeg har lige været til syn
14/11 med en bil registreret første gang 1/9, så de er da lidt bagefter.
Indkaldelsen kom mindre end en måned før den tid de foreslog (14/11).

MVH Leo

Fra : Brian

Dato : 22-11-03 19:46

> så de er da lidt bagefter.
> Indkaldelsen kom mindre end en måned før den tid de foreslog (14/11).

OK, jeg takker.
Sidste syn for mit vedkommende var = 1 indregistrering + 4 år,
men så venter jeg bare lidt endnu, den kommer jo nok !.

Det var planen den skulle have lidt "snask" (Undervognsbehandling),
men jeg ville vente til efter syn (Har hørt de ikke bliver så imponeret over
en ny behandlet bil, dryp, dryp ).
Men nu må vi jo se hvor lang tid der går inden de "kalder ind".

Mvh. Brian

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 22-11-03 20:22

> Det var planen den skulle have lidt "snask" (Undervognsbehandling),
> men jeg ville vente til efter syn (Har hørt de ikke bliver så imponeret
over
> en ny behandlet bil, dryp, dryp ).

Deres problem især når de er bagefter, så langtid det ikke lig er den første
uge efetr at den er blevet behandlet går det nok

Fra : Brian

Dato : 23-11-03 17:07

> Deres problem især når de er bagefter, så langtid det ikke lig er den
første
> uge efetr at den er blevet behandlet går det nok

Jo jo!, men det kan jo ikke betale sig at friste skæbnen

/Brian