Er jeg den eneste der sidder og savner lid~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 22-11-03 16:01

Altså nu når vinterdækkene er kommet på, så kan det da godt lige sne en
20-30 cm? :)

Det er jo også snart jul, det ser så dumt ud med lyskæde på bilen når der
ikke er sne

-M

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-03 16:06

Morten Lorenzen wrote:

> Altså nu når vinterdækkene er kommet på, så kan det da godt lige sne
> en 20-30 cm? :)

Nej - jeg har lige fået helt nye Michelin´er på og desuden smidt min smarte
lille kuffert med kæder i bagagerummet, så nu måtte det gerne falde.

(Grunde til at sne-kæderne ligger bagi er, at jeg ofte er 300 km hjemmefra
4-5 dage af gangen, og at jeg ikke gider "strande" i Kbh, fordi de en dag
fraråder udkørsel. Så bliver ens fridag hurtigt trist.)

--
Jan W Nielsen

Fra : Tom

Dato : 22-11-03 19:43

> Nej - jeg har lige fået helt nye Michelin´er på og desuden smidt min
smarte
> lille kuffert med kæder i bagagerummet, så nu måtte det gerne falde.

er I vanvittige
så skal bilen da i vaskehal 2 gange hver uge er fuld af salt igen 10 min
efter.

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-03 19:53

Tom wrote:

> er I vanvittige

Jep - men det er også kun lige for at "prøve systemet af".

Jeg HADER tanken om at køre i salt-lage, når temperaturen falder.

> så skal bilen da i vaskehal 2 gange hver uge er fuld af salt igen 10
> min efter.

Jep.

--
Jan W Nielsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-11-03 20:22

Jan W Nielsen wrote:

> Jep - men det er også kun lige for at "prøve systemet af".
>
> Jeg HADER tanken om at køre i salt-lage, når temperaturen falder.

Hvorfor bliver der egentlig saltet? Kunne man evt. ikke bruge grus istedet?
Eller blot fritskrabe vejene og så lade der være is osv på, eller vil der
måske ske for mange uheld pga. dette?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-03 20:34

Anders Houmark wrote:

> Hvorfor bliver der egentlig saltet? Kunne man evt. ikke bruge grus
> istedet? Eller blot fritskrabe vejene og så lade der være is osv på,
> eller vil der måske ske for mange uheld pga. dette?

Jeg kan ikke huske det - men jeg har fået den officielle forklaring engang.

Måske der er en anden, der ved det...?

--
Jan W Nielsen

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 22-11-03 20:52

> Jeg kan ikke huske det - men jeg har fået den officielle forklaring
engang.

> Måske der er en anden, der ved det...?

I nordnorge salter de ikke, de gruser de steder hvor der er bakker der er
stejle. Det kan måske være fordi de kan finde ud af at køre i sne.

Fra : bme

Dato : 23-11-03 20:01

> I nordnorge salter de ikke, de gruser de steder hvor der er bakker der er
> stejle. Det kan måske være fordi de kan finde ud af at køre i sne.

Ja eller fordi det normalt er koldere end i lille dannevang.

Saltet sænker frysepunktet så der ikke er is på vejen men vand (sjap),
hvilket er en hel del nemmere at køre på end is. Det er dog begrænset hvor
meget man kan sænke frysepunktet, hvilket gør at saltvandet alligevel fryser
til is ved hård frost. Det er dog sjældent at vi har hård frost i danmark,
men i nordnorge er det meget almindeligt, og så virker salten alligevel
ikke, så hvorfor ikke spare salten!

/bo

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-11-03 20:27

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
> men i nordnorge er det meget almindeligt, og så virker salten alligevel

Svjh hjælper salt ikke under 5 minus grader...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : bme

Dato : 23-11-03 22:57

> Svjh hjælper salt ikke under 5 minus grader...

den nedre temperatur afhænger svjh af koncentrationen, jo mere salt, jo
lavere temperatur, men man kan jo ikke blive ved med at pøse salt ud, så det
kan da godt være at de -5 grader passer med den intensitet som der normalt
saltes med.

/bo

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 23:42

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev

> Svjh hjælper salt ikke under 5 minus grader...

Teoretisk set hjælper almindelig vejsalt, ned til minus 21 grader
Celcius, men der skal meget store koncentrationer til.

Så med mindre vi vil lægge flere centimeter af salt på vejene, er det
korrekt at salt ikke virker, ved mere end 5-10 frostgrader.

Mvh.

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 22-11-03 20:50

> (Grunde til at sne-kæderne ligger bagi er, at jeg ofte er 300 km hjemmefra
> 4-5 dage af gangen, og at jeg ikke gider "strande" i Kbh, fordi de en dag
> fraråder udkørsel. Så bliver ens fridag hurtigt trist.)

Hmm fordi de fraråder udkørsel og du mener altså at dine kæder er nok til
ikke at ære en af de tumper de sidder fast på motorvejen fordi de ikke gider
at høre efter. Sidste år fatter jeg ikke at folk bare skulle ud og køre mens
der var snestorm

Fra : N I E L S

Dato : 23-11-03 11:31

Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev
> [...]
> 4-5 dage af gangen, og at jeg ikke gider "strande" i Kbh, fordi de en dag
> fraråder udkørsel. Så bliver ens fridag hurtigt trist.)

Man kan da bare ta' toget
N I E L S

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 11:34

"N I E L S" <underlig@msn.com> skrev i en meddelelse
> Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev

> Man kan da bare ta' toget
> N I E L S

De der DSB reklamer (med Harry)..... de virker åbenbart ))

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 15:12

"N I E L S" <underlig@msn.com> skrev i en meddelelse

> Man kan da bare ta' toget

Hva' er det ?
Er det for-toget du mener ?

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-11-03 17:04

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Altså nu når vinterdækkene er kommet på, så kan det da godt lige sne en
> 20-30 cm? :)

kom bare med det. Jo mere jo bedre.
Det er rart at have 4x4 ...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 17:17

On Sat, 22 Nov 2003 17:03:48 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Det er rart at have 4x4 ...

Jep

/Mogens
Alfa Romeo 164 Q4

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-11-03 17:23

> Jep

Specielt med stor frihøjde....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 18:20

On Sat, 22 Nov 2003 17:23:25 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

> [...]

Underligt ønske, IMO !

>Specielt med stor frihøjde....

Man bli'r overasket over, hvad 4x4 kan udrette. En VW transporter
sidder eksempelvis uhjælpelig "fast" på en våd græsplæne, der skråner
2%. Får den imidlertid et syncrotræk, kører den igennem "alt..."

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-11-03 18:23

> Man bli'r overasket over, hvad 4x4 kan udrette. En VW transporter
> sidder eksempelvis uhjælpelig "fast" på en våd græsplæne, der skråner
> 2%. Får den imidlertid et syncrotræk, kører den igennem "alt..."

Når først man har 4x4 og grip i dækkene er frihøjden det afgørende...
Når man først hænger på maven er 4x4 ligegyldigt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 19:10

On Sat, 22 Nov 2003 18:22:46 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Når først man har 4x4 og grip i dækkene er frihøjden det afgørende...
>Når man først hænger på maven er 4x4 ligegyldigt...

Jow, jow - I know. Så en "Land Rover test", der viste fordele og
ulemper mellem modellerne. Der er stor forskel...

/Mogens

Fra : Kaj

Dato : 22-11-03 22:44

On Sat, 22 Nov 2003 19:09:50 +0100, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Jow, jow - I know. Så en "Land Rover test", der viste fordele og
>ulemper mellem modellerne. Der er stor forskel...

Hvor, hvor hvor ?

Sad foriøvrigt til bords med en vwforhandler fra nordsjælland
fornyligt til en familefest. Han mente at hans touraeg havde større
frihøjde og bedre terrænegenskaber end en Land Rover Defender... Ved
ikke lige med frihjden meeen.....

Vh Kaj

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 22:52

On Sat, 22 Nov 2003 22:44:09 +0100, Kaj <kajjunk@hotmail.com> wrote:

>Hvor, hvor hvor ?

DSF :)

> [...]
>fornyligt til en familefest. Han mente at hans Touareg havde større
>frihøjde og bedre terrænegenskaber end en Land Rover Defender...

Den Touareg ser sgu osse lidt hoch ud, IMO

/Mogens

Fra : Kaj

Dato : 22-11-03 23:07

On Sat, 22 Nov 2003 22:51:46 +0100, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>DSF :)

Danmarks Smukkeste Festival ?

Kaj

Fra : Tom

Dato : 22-11-03 23:21

> Danmarks Smukkeste Festival ?

Dansk Sports Fjernsyn
(Deutch)

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 23:22

On Sat, 22 Nov 2003 23:07:21 +0100, Kaj <kajjunk@hotmail.com> wrote:

>Danmarks Smukkeste Festival ?

http://sitestat.sport1.de/sport1/de/s?de-header-dsf-typo&ns_type=clickout

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-11-03 10:03

> Den Touareg ser sgu osse lidt hoch ud, IMO

Ikke i forhold til den Volvo jeg så til Rally i Vejle for nogle uger siden.
Den har vel haft 50 cm frihøjde...
Den skal til Paris næste år...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-11-03 10:07

On Sun, 23 Nov 2003 10:02:55 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Ikke i forhold til den Volvo jeg så til Rally i Vejle for nogle uger siden.
>Den har vel haft 50 cm frihøjde...
>Den skal til Paris næste år...

Baronens?
www.inventdk.dk/ftp/Invitation.pdf

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-11-03 10:16

> Baronens?
> www.inventdk.dk/ftp/Invitation.pdf

Skal ikke kunne sige om det er den, men den ligner meget godt.
Den havde svenske plader..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 22-11-03 23:37

> [...]

>fornyligt til en familefest. Han mente at hans touraeg havde større
>frihøjde og bedre terrænegenskaber end en Land Rover Defender... Ved

Ahh, mon dog. Der er måske mere frihøjde på VW'en, Defender'en har kun
21 cm op til bunden af differentialet, men når det kommer til
fjedervandring og angrebsvinkel bliver Touareg'en helt sikkert slået.
Men hvis han virkelig mener at Touareg'en er så god i terræn, så er
jeg sikker på at den lokale region af Land-Rover klubben gerne er vært
ved en lille test .

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 23:47

On Sat, 22 Nov 2003 23:36:36 +0100, Morten From Søndergaard
<from@nospam.dk> wrote:

> [...]
>Men hvis han virkelig mener at Touareg'en er så god i terræn, så er
>jeg sikker på at den lokale region af Land-Rover klubben gerne er vært

Wrong! - dén VW klarer sig ret godt i terrænet:
www.forbes.com/2003/06/30/cx_mf_0630feat_3.html

The Volkswagen Touareg has more ground clearance than a Hummer H2

We tested the Touareg's off-roading skills in Moab, Utah, where some
of the toughest legal off-roading routes in America exist. Moab is to
the Jeep crowd what Carnegie Hall is to a diva.

And while there we saw gaggles of folks in their Jeeps who had come
from far and wide to test them on the toughest rock-and-dirt
courses--and who unlike us, had no air-conditioning, no CD players, no
cupholders. Just Jeeps, purpose-built for enduring this kind of
terrain. And yet we could go everywhere they could--and the Touareg
would traverse some terrain they would roll their vehicles on if they
dared try to tackle. It was nearly too easy to let the Touareg's
gadgetry do the heavy lifting.

/Mogens

Fra : Kaj

Dato : 23-11-03 11:53

On Sat, 22 Nov 2003 23:47:14 +0100, Mogens Knudsen
> [...]

>terrain. And yet we could go everywhere they could--and the Touareg
>would traverse some terrain they would roll their vehicles on if they

Jaja såda. Gad så tilgengæld nok vide hvordan den klarer sig i
diciplinen:
"Køre-fire-får-for-naboen-og-blive-gjort-ren-indvendigt-med-en-haveslange-bagefter"

Vh Kaj (Der har været med i ovenstående scenarie)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 01:30

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev

> Man bli'r overasket over, hvad 4x4 kan udrette. En VW transporter
> sidder eksempelvis uhjælpelig "fast" på en våd græsplæne, der skråner
> 2%. Får den imidlertid et syncrotræk, kører den igennem "alt..."

En virkelig historie:

Lillejuleaften for 2 år siden, havde jeg været i Slagelse for at handle
det sidste, og havde bemærket at næsten alt og alle havde problemer emed
at sætte igang, for der var masser af sne og møg fedtet.
Da jeg var næsten hjemme, så jeg en af de små traktorer, der rydder sne
på fortovet stå i en underlig vinkel.
Jeg kørte en ekstra omgang og kom igen forbi, jo der i snedriven stod en
4hjulstrukket traktor og lavede hjulspin med et forhjul og et baghjul.

Jeg hilste på førrenn, som det viste sig jeg kendte, han bedyrede at han
sad uhjælpeligt fast, han havde prøvet at skovle sig fri, og havde
rykket sig lidt frem og tilbage men fast sad han altså.. Jeg fortalte at
jeg havde et slæbetov med, men at vi jo nok ikke skulle regne med, at
jeg kunne så meget som sætte igang på den fedtede asfalt. Men jeg fik en
ide´, "Hvis du nu sætter dig ind igen, og bakker, så stiller jeg mig her
i driven og skubber!" Som sagt så gjort, og mindre end et minut efter,
havde jeg skubbet ham fri.

Morale: Det bedste mønster skal være på støvlerne
Der er frihøjden i øvrigt også den største.

Mvh.

Fra : Søren Christensen

Dato : 22-11-03 17:36

> Altså nu når vinterdækkene er kommet på, så kan det da godt lige sne en
> 20-30 cm? :)
>
> Det er jo også snart jul, det ser så dumt ud med lyskæde på bilen når der
> ikke er sne

NEJ!
Sne er = med møgmeget salt på vejene!!

Venligst

Fra : Olesen

Dato : 22-11-03 17:53

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbf906c$0$27474$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Ang. mangel på sne:

> NEJ!
> Sne er = med møgmeget salt på vejene!!

Se, jeg gir' dig lidt ret, men så er det jo
dejligt at vide, at SUVO'en ER på sin plads,
og lakken nyeligt poleret osv. osv..

Nu mangler man bare lige silikonen på
listerne, samt olien i låsene...foruden
tandremmen....og olie/filterskiftet..,o)

Fra : Tom

Dato : 22-11-03 19:57

> Nu mangler man bare lige silikonen på
> listerne, samt olien i låsene...foruden
> tandremmen....og olie/filterskiftet..,o)

olie i låsene????
låsene bruger man da slet ikke mere, man trykker bare på unlock på
fjernbetjeningen.

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-11-03 20:38

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> olie i låsene????
> låsene bruger man da slet ikke mere, man trykker bare på unlock på
> fjernbetjeningen.

Jah.. Men den dag fjernbetjeningen ikke virker bliver du glad for at du kom
olie i låsene...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 09:10

> olie i låsene????
> låsene bruger man da slet ikke mere, man trykker bare på unlock på
> fjernbetjeningen.

Var ellers sikker på, at når man var Så avanceret,
så var det rigeligt blot at nærme sig sin vogn og
døren var åben...

Lige som det sker i en ydmyg Micra.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-11-03 18:27

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse
> Sne er = med møgmeget salt på vejene!!

kun fordi der bliver saltet....

Jeg synes ikke at man skal salte. Bilister må bare kører efter
forholdene....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mikael L

Dato : 22-11-03 18:34

meddelelse news:bpo69n$n2j$1@sunsite.dk...
> [...]
> meddelelse
>
> kun fordi der bliver saltet....
>
> Jeg synes ikke at man skal salte. Bilister må bare kører efter

Der er jeg fuldstændig enig. Der er heller ikke så mange der vil blive
overrasket når de kommer rundt om et hjørne hvor der ikke er saltet.
Men det er vel fordi at danske billister vil have lov til at køre med samme
fart året rundt.

Mikael

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-11-03 18:48

Mikael L skrev:

> Men det er vel fordi at danske billister vil have lov til at køre med
> samme fart året rundt.

....er der nogen, der har spurgt dem?
Hans

Fra : Mikael L

Dato : 22-11-03 19:00

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

> ...er der nogen, der har spurgt dem?

Nej. Du skal jo heller ikke som bilist regne med at du bliver spurgt eller
der bliver lyttet til dig.

Sådan som vores samfund er ved at være skruet sammen, vil der formentlig
snart blive lagt sag an mod nogen, fordi deres glatførebekæmpelse har været
mangelfuld, fordi det ikke har stået på nogen skilte at der kan være glat.
Der skal jo fandme snart sættes skilte op om alt, så man ikke skal tænke
selv.

Mikael

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 09:09

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:bpo69n$n2j$1@sunsite.dk...

> Der er jeg fuldstændig enig.

Det er jeg ikke.
Alle statistikker siger jo, at folk aldrig
kører efter forholdene, og får de en
parameter mere ind i det totale billede,
nemmelig sne, sjap, glatte veje, duggede
ruder også, så kan det ikke andet gå galt.

Derfor skal der saltes.

De fleste ved jo ikke, hvordan deres
bil reagerer i galt føre..

Men det tærer, ja det gør det sikkert.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-11-03 10:04

> De fleste ved jo ikke, hvordan deres
> bil reagerer i galt føre..

Så må de sgu lærer det..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 15:08

meddelelse news:bppt5c$t38$1@sunsite.dk...

> Så må de sgu lærer det..

Sådan kan man jo ikke sige.
Du skal da lige vide, at flertallet
af DK's bilister er ganske alm.
hr. og fru danmark, som aldrig
har hørt om denne gruppe eks.

Disse bilister, (flertallet), bør
hjælpes sikkert på vej, og der
er SALT altså det eneste rigtige..

OG vi behøver ikke diskutere
ødelagte træer, hundepoter, rust osv..
Folk kan jo bare lade deres bil behandle..*S*.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-11-03 19:07

> Sådan kan man jo ikke sige.

Hvorfor ik?

> Du skal da lige vide, at flertallet
> af DK's bilister er ganske alm.
> hr. og fru danmark, som aldrig
> har hørt om denne gruppe eks.

Og?

> Disse bilister, (flertallet), bør
> hjælpes sikkert på vej, og der
> er SALT altså det eneste rigtige..

Jamen, så lad os fjerne alle træer langs vejen, så man kan kører hurtigere
end forholdene tillader, og ikke blive smadret hvis det går galt. Faktisk så
synes jeg at man skal stille autoværn op langs alle veje, og et sandfang,
til at tage den værste fart inden man rammer autoværnet...

> OG vi behøver ikke diskutere
> ødelagte træer, hundepoter, rust osv..
> Folk kan jo bare lade deres bil behandle..*S*.

Og folk kan bare kører efter forholdene....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Troels Pedersen

Dato : 22-11-03 18:55

Morten Lorenzen wrote:
> Altså nu når vinterdækkene er kommet på, så kan det da godt lige sne
> en 20-30 cm? :)

Nej du er bestemt ikke den eneste der savner lidt af det sjove - Jeg glæder
mig også lidt til der kommer noget man kan glide i med bagenden
Der er ikke noget som en stor tom parkeringsplads med nysne...

> Det er jo også snart jul, det ser så dumt ud med lyskæde på bilen når
> der ikke er sne

Orv, jeg må straks i Bilka!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0I DOHC

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 22-11-03 21:46

"Troels Pedersen" <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev i en meddelelse

> Orv, jeg må straks i Bilka!

Jep, Bilka Tilst har en forrygende parkeringsplads når der er sne :)

-M

Fra : Troels Pedersen

Dato : 23-11-03 10:32

Morten Lorenzen wrote:
> Jep, Bilka Tilst har en forrygende parkeringsplads når der er sne :)

Og så kan man jo få nogle lyskæder samtidig med

--
MVH Troels

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-11-03 18:52

> Og så kan man jo få nogle lyskæder samtidig med

Jeps! Købte én idag :)

-M

Fra : Sonil

Dato : 22-11-03 19:13

> Det er jo også snart jul, det ser så dumt ud med lyskæde på bilen når der
> ikke er sne

Sne eller ej så ser det da tåbeligt ud...

Mvh
Søren

Fra : René Lønstrup

Dato : 22-11-03 19:17

Morten Lorenzen wrote:
> Altså nu når vinterdækkene er kommet på, så kan det da godt lige sne
> en 20-30 cm? :)

Ja, jeg tænkte det samme i går (dog ikke helt samme mængde ;) )..
Men mine nye vinterdæk har ikke specielt imponerende vejgreb på fugtig vej
(jeg hár været ved at slide dem til, men det har ikke hjulpet endnu ;) ), så
umiddelbart har jeg ikke brug for sne for at køre sidelæns ;)
Jeg tror aldrig jeg har kørt så meget sidelæns før, som jeg har gjort de
seneste par uger hvor vinterdækkene har siddet på bilen - Det er da
sjovt nok, men hastigheden gennem svingene er ikke ligefrem voldsomt høj..
Jeg savner 17"erne...

Men jeg ville gerne nu finde ud af om vinterdækkene så ikke i det mindste er
pengene værd i sneen..

> Det er jo også snart jul, det ser så dumt ud med lyskæde på bilen når
> der ikke er sne

Hehe

--
Mvh René Lønstrup