OT: Bil reparation
Fra : N I E L S

Dato : 21-11-03 23:02

Det er lige ved at Peugeot går igang med at reparere min bil til ca.
70.000,-.

I news://dk.videnskab.jura har jeg stillet nogle spørgsmål, som nogle her i
gruppen måske har noget erfaring med, men som jeg er bange for ikke hører
ind under fundatsen.

FUT: news://dk.videnskab.jura

N I E L S

Fra : alexbo

Dato : 21-11-03 23:37

"N I E L S" skrev

> men som jeg er bange for ikke hører ind under fundatsen.

Det gør ikke noget,
hvis bare du skriver "bil" et eller andet sted i indlægget så er det fint.

mvh
Alex Christensen

Fra : N I E L S

Dato : 22-11-03 01:07

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev
> Det gør ikke noget,
> hvis bare du skriver "bil" et eller andet sted i indlægget så er det fint.

OK. Men nu kom den lige til at køre her...
N I E L S