Ax pris
Fra : Towli

Dato : 21-11-03 18:20

Hej alle

Jeg skal snart have sat min AX 1.4 i Image fra 96 til salg...
Den har kørt 154000, bruger ikke olie eller vand og har ingen rust.
Den trænger seriøst til en ny bagkofanger og der er en lille flænge i den
foreste. En eller anden led narkoman har forsøgt at bryde ind i den, hvorfor
venstre fordør har en stum plastikpose istedet for en lås (der er centrallås
i).
Jeg har lavet huller i hattehylden til højttalere, der i imidlertid er
blevet skiftet ud med nogen der ikke rigtig passer i hullerne og som iøvrigt
er defekte.
Ellers ikke ryger bil og kun en ejer og ingen skader (en lille bule venstre
forskærm - min kone kørte på en pæl og det er åsse grunden til revnen i
foreste kofanger).

Hvad er det realistisk at forlange for den? ? ?

1000 tak

/Jan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-11-03 18:32

Hej!

Towli wrote:

> Hvad er det realistisk at forlange for den? ? ?
>
> 1000 tak

Jeg byder 1250 tak for den

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som har tåger rundt pga. sygdom pt!)

Fra : CNS

Dato : 21-11-03 21:38

et sted mellem 25-35k? Det er vist hvad de går for i den blå avis... kommer
jo an på om den er nysynet eller hvad den er...?

/Christian