Ny p-skive..?
Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 21-11-03 18:10

Hej.

Jeg har på et tidspunkt set en hjemmeside med en "designet" p-skive.

Jeg har fået en fra Georg Jensen og jeg har lige haft en fra Stelton (mener
jeg)... De er bare så almindelige og alle har dem.

Jeg kan desværre ikke huske hvordan den ser ud, den jeg mener at have set,
men håber at I har et par gode bud..

Med venlig hilsen

Kristian

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 21-11-03 18:20

"Kristian Marquard Knudsen" <knuden@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> jeg)... De er bare så almindelige og alle har dem.
>
> Jeg kan desværre ikke huske hvordan den ser ud, den jeg mener at have set,

Skulle du ikke først have fundet dig en bil, før du bekymrer dig om p -
skiven?
Mvh
Anders O

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 21-11-03 19:08

Godt ord igen...

Jo, du har ret, men min kære mor har sendt mig en gave, den Georg Jensen og
der er 14 dages returret

Mvh.
Kristian

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-11-03 22:19

Kristian Marquard Knudsen skrev:

> Godt ord igen...
>
> Jo, du har ret, men min kære mor har sendt mig en gave, den Georg
> Jensen og der er 14 dages returret

....har lige købt en "P-watch" - den var på tilbud til 599,- kr.
Hans

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-11-03 01:15

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev

> ...har lige købt en "P-watch" - den var på tilbud til 599,- kr.

Hvor?

Så giver man jo faktisk kun 89kr. for at slippe for besværet besværet
med at huske at stille en almindelig skive.

Mvh.

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-11-03 02:02

Uffe Ravn skrev:

> "Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev

> Hvor?

...."Inspiration"...

....og hos "Pyt i pande"...øhe:"Kop og kande"...

> Så giver man jo faktisk kun 89kr. for at slippe for besværet
> med at huske at stille en almindelig skive.

....?
Hans

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-11-03 02:23

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev

> ..."Inspiration"...
> ...og hos "Pyt i pande"...øhe:"Kop og kande"...

> ...?

599-510=89

Parkeringsafgifterne i kbh. er på 510kr.

Har få én, og snakket mig fra en anden.

Men ønsker ikke flere!

Mvh.

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-11-03 10:20

Uffe Ravn skrev:

> 599-510=89

....jeg overvejede noget i den retning...

> Parkeringsafgifterne i kbh. er på 510kr.

....er de ikke dét i andre byer?

> Har få én, og snakket mig fra en anden.

....har noteret mig, at dine talegaver ligger ud over det sædvanlige...

....undrer mig såmænd over, at du overhovedet har fået én...

> Men ønsker ikke flere!

....vær nu lidt social!...
Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 10:22

On Sat, 22 Nov 2003 10:19:30 +0100, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

>...er de ikke dét i andre byer?

Jow, jow..

>...har noteret mig, at dine talegaver ligger ud over det sædvanlige...

LOL - jeg talte mig fra een i tirsdags (Carpark).

/Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-03 10:29

Mogens Knudsen wrote:

> LOL - jeg talte mig fra een i tirsdags (Carpark).

Hvordan f..... klarede du dén...?

Mit indtryk er, at de er ret stride.

--
Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 10:34

On Sat, 22 Nov 2003 10:28:35 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Hvordan f..... klarede du dén...?

Forhandling, du - _ren_ forhandling

De lod sig overbevise af mine ord (jeg skulle parkere en halv time
udenfor pladserne - der var ikke flere) og skrev ham ved siden af
istedet: En Rav4 -> som jeg altid har sagt, kør ikke Toyota :)

/Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-03 10:39

Mogens Knudsen wrote:

> De lod sig overbevise af mine ord (jeg skulle parkere en halv time
> udenfor pladserne - der var ikke flere)

Står du og charmer de kvindelige p-vagter..?

> istedet: En Rav4 -> som jeg altid har sagt, kør ikke Toyota :)

*LOL*

--
Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-11-03 10:46

On Sat, 22 Nov 2003 10:39:27 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Står du og charmer de kvindelige p-vagter..?

De var 3, hvoraf den ene mandlige kom direkte over til mig
(dørmandstype, kronraget).

Han var okay og ville ikke give mig lov til at parkere dér. Men efter
lidt snak frem og tilbage, gik han med til at se "igennem fingre" med
min parkering, som i princippet ikke var til gene for andre bilister -
kun de gående

/Mogens

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-11-03 11:17

Mogens Knudsen skrev:

> LOL - jeg talte mig fra een i tirsdags (Carpark).

Respekt!
Hans

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-11-03 14:23

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev

> ...har noteret mig, at dine talegaver ligger ud over det sædvanlige...

Man skulle egentlig tro at vi kendte hinanden, har vi mødtes i et andet
forum end dette?

> ...undrer mig såmænd over, at du overhovedet har fået én...

> ...vær nu lidt social!...

Nåhj ja, egentlig var hun meget sød hende fra Carpark, men hun gav mig
jo netop ingen bøde, selv om den allerede var anbragt under
vinduesviskeren.

Mvh.

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-11-03 14:56

www.cigarfar.dk ?

> egentlig var hun meget sød hende fra Carpark, men hun gav mig
> jo netop ingen bøde, selv om den allerede var anbragt under
> vinduesviskeren.

....hvad har du som jeg ikke har?
Hans (med 2 p-bøder)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 00:23

Næppe, jeg holder mere til på http://cigarfar.dk

> ...hvad har du som jeg ikke har?

Hmm. meget, skal vi bytte?

Mvh.

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-11-03 00:59

Uffe Ravn wrote:
> jeg holder mere til på http://cigarfar.dk

....havde jeg sq lige glemt et sekund...

> Hmm. meget, skal vi bytte?

....been there - got...
Hans