http://www.nvautodele.dk/
Fra : Peter G C

Dato : 21-11-03 11:52

Hvem kender ovenstående? Har I erfaringer med dem - så lad mig høre om det.

/Peter

Fra : Rasmus

Dato : 21-11-03 12:50

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> Hvem kender ovenstående? Har I erfaringer med dem - så lad mig høre om
det.

Jeg har købt nogle fjedre til min Mazda der..., billigt, og leveringen var
vist ca. 3-4 dage

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 12:57

> Hvem kender ovenstående? Har I erfaringer med dem - så lad mig høre om
det.

Det er importør af FK sager, så jeg kan ikke lide dem :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan

Fra : NIL

Dato : 21-11-03 13:29

"Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> det.
>
> Det er importør af FK sager, så jeg kan ikke lide dem :)
>
> --
> Mvh Bjørn,

Hvad er "FK"?

mvh.
NIL

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 13:52

"NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er "FK"?

Et tysk skodfirma, uden sans for kvalitet og service.

Du kan se på http://www.nvautodele.dk/ hvilke ting de importerer. Jeg har
før handlet med FK, og de står øverst på min "never-again" liste i min lille
sorte bog.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 21-11-03 15:05

"Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk> wrote in message

> [...]
>
> Du kan se på http://www.nvautodele.dk/ hvilke ting de importerer. Jeg har
> før handlet med FK, og de står øverst på min "never-again" liste i min

Hmm... Er det undervogn der er kodeordet her? :)
--
/Claus Fabritius
www.fabritius.nu

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 18:41

"Claus Fabritius" <usenet2@fabritius.nu> skrev i en meddelelse
> "Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk> wrote in message

> lille
>
> Hmm... Er det undervogn der er kodeordet her? :)

Ja...

I den forbindelse havde jeg rent faktisk også kontakt til NV Autodele... Og
i den forbindelse kan jeg ikke rette tommeltotten op ad

--
http://www.opelpower.dk - http://www.norgaardsweb.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-11-03 15:10

On Fri, 21 Nov 2003 11:51:38 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Hvem kender ovenstående?

Det ser umiddelbart dyrt ud, hvis man sammenligner med
www.duwrepair.de

Og www.formeldiscbrakes.com

/Mogens

Fra : Peter G C

Dato : 21-11-03 17:26

In news:q27srv8qe1sgjm8k7mdqtn1mjitobbdf5u@4ax.com,
Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> typed:

[klip]

> Det ser umiddelbart dyrt ud, hvis man sammenligner med
> www.duwrepair.de
>
> Og www.formeldiscbrakes.com

Hold da op - jeg må hellere få skrevet til dem ... .

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Peter G C