Helt og aldeles off topic - bilsalg
Fra : Peter G C

Dato : 21-11-03 11:00

Jacko har gennem tiden forsøgt at sælge biler i dk.fritid.bil - her er
resultatet (kilde: Politiken, ATS):

JACKSONYT
Vi har modtaget nedenstående liste over effekter, som L.A.P.D. (Los
Anderledes Paedophile Department) har beslaglagt under ransagningen i
Michael Jacksons hjem:

a.. 11.745 tøjbamser.

a.. 1.347 poser skumbananer.

a.. 1 chimpanse i polkaprikkede underbukser.

a.. 3 indianertelte.

a.. 1 ilttelt.

a.. Quincy Jones.

a.. 1 bred næse i formalin.

»Dette er en meget alvorlig sag«, siger lederen af politiaktionen, sherif
Harvey Wallbanger Jr., og tilføjer:

»Er der flere donuts?«

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-11-03 11:14

> »Dette er en meget alvorlig sag«, siger lederen af politiaktionen, sherif
> Harvey Wallbanger Jr., og tilføjer:
>
> »Er der flere donuts?«

LOL

Godt det snart er weekend... .-)

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 21-11-03 12:08

Hvis du ved det er OT horfor så spamme gruppen til????????

Fra : John Sahl

Dato : 21-11-03 12:14

B.Ingebrigtsen wrote:
> Hvis du ved det er OT horfor så spamme gruppen til????????

Hvis du absolut vil lege netbetjent, kan du så ikke gøre
os alle den tjeneste at gøre det i forhold til gældende
retningslinier for usenet?

FUT: dk.admin.netikette, hvilket betyder at svar på dette
indlæg havner i den gruppe.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-11-03 12:12

On Fri, 21 Nov 2003 12:07:37 +0100, "B.Ingebrigtsen"
<Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> wrote:

>Hvis du ved det er OT horfor så spamme gruppen til????????

Når du nu SÅ konsekvent er imod al OT og allerede i "Subject" bliver
advaret, hvorfor fa'n åbner du så????????

/Mogens

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-11-03 12:17

Mogens Knudsen wrote:

> Når du nu SÅ konsekvent er imod al OT og allerede i "Subject" bliver
> advaret, hvorfor fa'n åbner du så????????

Han keder sig vel.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 21-11-03 12:50

> Når du nu SÅ konsekvent er imod al OT og allerede i "Subject" bliver
> advaret, hvorfor fa'n åbner du så????????

Fatter du ikke at de er skide træls med den her kaffestue snak. DET ER OT og
høre ikke hjemme i denne gruppe. Jeg trode for øvrigt ikke at du gad svare
på nogen af mine indlæg

Fra : ThomasS

Dato : 21-11-03 13:57

B.Ingebrigtsen wrote:

> Fatter du ikke at de er skide træls med den her kaffestue snak. DET
> ER OT og høre ikke hjemme i denne gruppe. Jeg trode for øvrigt ikke
> at du gad svare på nogen af mine indlæg

Vi er vist mange som syntes det er hyggeligt...

Et medlem mere til dk.fritid.bil.kaffestue

/ThomasS

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-11-03 20:40

"ThomasS" <TVS@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er vist mange som syntes det er hyggeligt...

Nemlig...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 21-11-03 21:43

> Vi er vist mange som syntes det er hyggeligt...
>
> Et medlem mere til dk.fritid.bil.kaffestue

En meget god grund til at få en teknik gruppe, der er mange som er skide
træt af plidder pladder som desværre ikke re til at stoppe i den her gruppe.

Fra : John Sahl

Dato : 21-11-03 22:03

B.Ingebrigtsen wrote:
> En meget god grund til at få en teknik gruppe, der er mange som er
> skide træt af plidder pladder som desværre ikke re til at stoppe i
> den her gruppe.

Kom nu bare med de spørgsmål du har der er så tekniske,
i stedet for al din brok.

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 21-11-03 22:05

> Kom nu bare med de spørgsmål du har der er så tekniske,
> i stedet for al din brok.

Jeg har PT ikke nogen spørgsmål og kommer helelr ikke det her ved. Det
sadvanlige pladder med at man kan bare skride og stoppe sit brok dur bare
ikke. Indlægget ar OT og ingen kan påstå det modsatte

Fra : John Sahl

Dato : 21-11-03 22:13

B.Ingebrigtsen wrote:
> Jeg har PT ikke nogen spørgsmål og kommer helelr ikke det her ved. Det
> sadvanlige pladder med at man kan bare skride og stoppe sit brok dur
> bare ikke. Indlægget ar OT og ingen kan påstå det modsatte

Og dine indlæg er også OT, smut nu over i dk.admin.netikette
med dit brok

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-11-03 14:07

On Fri, 21 Nov 2003 12:50:06 +0100, "B.Ingebrigtsen"

>Fatter du ikke at de er skide træls med den her kaffestue snak. DET ER OT og
>høre ikke hjemme i denne gruppe.

Jow, dét fatter jeg godt. Men når der nu _direkte_i_subj_ gøres
opmærksom på, at tråden kun indeholder noget, som folk til OT kan
lide, er det da IMO dybt go'nat at åbne den alligevel, når man som dig
ikke bryder sig om den slags.

>Jeg trode for øvrigt ikke at du gad svare på nogen af mine indlæg

Korrekt, men dine bemærkninger kan være så langt ude, at en kommentar
kan være nødvendig. Iøvrigt render jeg sjældent rundt med en
"livslang" bæren nag til nogen. Heller ikke dig!

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 21-11-03 14:22

Så rolig nu alle sammen, det er weekend!

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 21-11-03 21:46

> [...]
> opmærksom på, at tråden kun indeholder noget, som folk til OT kan
> lide, er det da IMO dybt go'nat at åbne den alligevel, når man som dig

Det gør det el ikke til mere OT af den grund. det vil sige at jeg uden nogen
indblanding kan sælge hvad som helst i gruppen bare at jeg gør opmærksom poå
at det er OT så er det iorden.

> Korrekt, men dine bemærkninger kan være så langt ude, at en kommentar
> kan være nødvendig. Iøvrigt render jeg sjældent rundt med en
> "livslang" bæren nag til nogen. Heller ikke dig!

Hvad er der langt ud ei min bemærkning jeg gør opmærksom på at det er OT.
Muligt at du ikke bære nag men grunden til at du nægtede at svare mig ved
jeg jo ikke, spørgsmålet var i sin tid god nok men du havd eikke noget
fornuftigt svar

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-11-03 21:55

On Fri, 21 Nov 2003 21:46:12 +0100, "B.Ingebrigtsen"
> [...]

>indblanding kan sælge hvad som helst i gruppen bare at jeg gør opmærksom poå

Nu er du vist ude i noget a la "Overdrivelse fremmer forståelsen".
Dét er så ikke tilfældet i dét her tilfælde, IMO...

>Hvad er der langt ud ei min bemærkning jeg gør opmærksom på at det er OT.

Din bebrejdelse - du kunne blot ha' undgået tråden.

>Muligt at du ikke bære nag

Læg mærke til det!

>men grunden til at du nægtede at svare mig ved jeg jo ikke - spørgsmålet
>var i sin tid god nok

Sikkert...

/Mogens

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 21-11-03 22:03

> Nu er du vist ude i noget a la "Overdrivelse fremmer forståelsen".
> Dét er så ikke tilfældet i dét her tilfælde, IMO...

Hvorfor det, det er da ikke mere OT end tråden her!!!!!!

> Din bebrejdelse - du kunne blot ha' undgået tråden.

Og du kunne blot hae undgået mit svar!!!

> Læg mærke til det!

Gør jeg skab også

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-11-03 21:10

"B.Ingebrigtsen"
<Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev i en
meddelelse

> Fatter du ikke at de er skide træls med den her kaffestue
> snak.

Jeg synes nu det er mere træls med alle de sure opstød der kommer ind i
mellem

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : A/S

Dato : 22-11-03 00:14

>Fatter du ikke at de er skide træls med den her kaffestue snak. DET ER OT og
>høre ikke hjemme i denne gruppe. Jeg trode for øvrigt ikke at du gad svare
>på nogen af mine indlæg

Siden der var/(er) en mega-lang "dialog" ang. en teknikgruppe er
trafikken her i dk.fritid.bil , dalet noget så grusomt (næsten gået i
stå).
Nu er der masser af plads til teknik spørgsmål.
Gruppen har ikke samme liv efter "dialogen" om en teknikgruppe.

Det der undrer mig er, Hvor er alle de "Tekniske" spørgsmål henne?
Det eneste der stadig høres fra dig er Brok og Bavl.

Kom nu med jeres/dine teknik spørgsmål, Hr. B. Ingebrigtsen

Hilsen
S. Stilling

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-11-03 14:47

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbdf1f9$0$69925$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hvis du ved det er OT horfor så spamme gruppen til????????

Fordi vi er nogle der godt kan lide et godt grin i ny og næ!

Venligst