Blæsermodstand i Almera defekt - kr. 500,-~
Fra : Peder

Dato : 21-11-03 09:32

Jeg er rendt i nogle gange at få at vide, at dette og hint ikke kan
købes uoriginalt - både til Sharanen og til Almeraen. Det er
selvfølgelig noget træls, men er der så mulighed for at finde det
andetsteds end autoriserede danske værksteder - billigere?

Nu er det f.eks. Almeraen, den er gal med. Blæseren er enten helt
tændt eller slukket. En ny modstand, der skulle løse problemet koster
kr. 500,-
Jeg har set dimsen. Det ligner ikke en dims til 500,-...

Nogle gode bud på hvor man køber den slags billigere. Det gælder også
VW dele som brændstofdæksler og lignende.

Jo jeg kan nok finde 500,- uden at gå i hundene, men jeg skriver det
lige igen - det ligner ikke en dims til 500,-
--
Peder
R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-11-03 11:52

"Peder" <peder_eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogle gode bud på hvor man køber den slags billigere. Det gælder også
> VW dele som brændstofdæksler og lignende.

Jeg havde engang samme problem, der godt nok løste sig selv, men jeg lavede
en forespørgsel på www.dataophug.dk og fik hurtigt svar. Jeg kan ikke huske,
hvad de skulle have for den, men er tommelfingerreglen ikke ½ pris ?

/Caspersen

Fra : Peder

Dato : 21-11-03 11:53

Den Fri, 21 Nov 2003 11:52:09 +0100, "C. Caspersen"
<cmccas@fjerndettesol.dk> skrev:

> [...]
>en forespørgsel på www.dataophug.dk og fik hurtigt svar. Jeg kan ikke huske,
>hvad de skulle have for den, men er tommelfingerreglen ikke ½ pris ?
Jo det tror jeg, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om, det er
smart at købe en brugt del, der tilsyneladende nærmest er en sliddel.

Fra : LR

Dato : 21-11-03 12:37

> Jeg har set dimsen. Det ligner ikke en dims til 500,-...
>
> Nogle gode bud på hvor man køber den slags billigere. Det gælder også

Hvis du er fra København, kan den sikkert fås billigt hos Brinck
(http://www.brinck.dk/). Rign og hør, og hav den gamle modstand parat så du
kan forklare hvordan den ser ud, mv.

Mvh,

Lasse

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 02:46

> [...]

> kr. 500,-
> Jeg har set dimsen. Det ligner ikke en dims til 500,-...

Du kan vel viklen en selv.Til 5 kr i materialer.

Mvh.

Fra : Peder

Dato : 23-11-03 22:32

Den Sun, 23 Nov 2003 02:46:29 +0100, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev:

>"Peder" <peder_eskildsen@@@@hotmail.com> skrev

>Du kan vel viklen en selv.Til 5 kr i materialer.

Hvis det er den dims jeg tror det er, er det ikke en standard kul-
eller trådviklet modstand. Det havde jeg håbet at det var, men det
ligner en plade af en art med nogle kobberbaner på.
Det kan selvfølgelig også være, at jeg har fundet den forkerte dims.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 23:34

> [...]

> ligner en plade af en art med nogle kobberbaner på.
> Det kan selvfølgelig også være, at jeg har fundet den forkerte dims.

Det tror jeg du har, blæsermodstanden finds ude ved blæseren på en del
biler,

Det du har fundet er sikkert reguleringes kontakten.

Men på den anden side, hvad ved jeg om en Almera?

Mvh.