brava ... problemer med tændslås
Fra : slet c2

Dato : 20-11-03 22:16

hejsa ha lidt problemer med min brave med lyset ikke virke for jeg dreje
nøgle et hak til bage er der nogle dr ha opleve det ???
pft
KsK

Fra : Henning

Dato : 20-11-03 23:58

On Thu, 20 Nov 2003 22:15:55 +0100, "slet c2" <kskc2@tdcadsl.dk>
wrote:

>hejsa ha lidt problemer med min brave med lyset ikke virke for jeg dreje
>nøgle et hak til bage er der nogle dr ha opleve det ???

Undskyld, men jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener. Hvis det
er parkeringslys, så skal nøglen et hak tilbage for at tænde, hvis det
er det du mener?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : CHviid

Dato : 21-11-03 20:07

Evt. www.nu-dansk-ordbog.dk

Claus Hviid

Fra : slet c2

Dato : 22-11-03 22:51

ja det er godt med dig Claus der er vel nogle der er ordblinde
nej det jeg mener er nå jeg start bil og lad nøgle stå virke lys blæse og
vinduesvisker ikke men dreje jeg nøgle tilbage et hak virke alt igen
KsK

Fra : John Sahl

Dato : 22-11-03 23:32

slet c2 wrote:
> [...]
> nej det jeg mener er nå jeg start bil og lad nøgle stå virke lys
> blæse og vinduesvisker ikke men dreje jeg nøgle tilbage et hak virke

Det kan være bundstykket i din tændingslås der er gået
til, hvis det altså er samme princip som i min Uno, for
jeg skal skifte det på mandag

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : CHviid

Dato : 23-11-03 14:31

"slet c2" <kskc2@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nej det jeg mener er nå jeg start bil og lad nøgle stå virke lys blæse og
> vinduesvisker ikke men dreje jeg nøgle tilbage et hak virke alt igen

Fair nok. Jeg beklager udtalelsen.

Claus Hviid