OT: Att.: Mogens Knudsen, billeder.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-11-03 13:47

Hej

Er der copyright på de billeder der ligger her:
http://alfa.transpotech.dk
Grunden er at der findes personer som godt kan lide Alfa og gerne vil bruge
billeder af dem til wallpaper på deres pc.
Han har btw et billede af din forrige Alfa som wallpaper pt.
Det minder meget om det billede der er på Transpotech's forside, blot uden
Omega.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 13:53

On Thu, 20 Nov 2003 13:46:30 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Er der copyright på de billeder der ligger her:
>http://alfa.transpotech.dk
>Grunden er at der findes personer, som godt kan lide Alfa
>og gerne vil bruge billeder af dem til wallpaper på deres pc.

Næh - dem må man godt bruge med angivelse af kilden.
Man skriver blot: http://transpotech.dk

/Mogens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-11-03 14:47

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Næh - dem må man godt bruge med angivelse af kilden.
> Man skriver blot: http://transpotech.dk

Der er ikke meget plads i motorrummet

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 14:56

On Thu, 20 Nov 2003 14:47:05 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Der er ikke meget plads i motorrummet

Neej, der er fyldt godt op.
Der findes faktisk en 164 2.0 V6 12V turbo

/Mogens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-11-03 15:05

> Neej, der er fyldt godt op.
> Der findes faktisk en 164 2.0 V6 12V turbo

Hvor dælen får man plads til en turbo ?

Hvad er forskellen på 3.0 V6 og 3.0 V6 Super ?
jvnf. http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/164prod.htm

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 15:15

On Thu, 20 Nov 2003 15:04:57 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Hvor dælen får man plads til en turbo ?

Tja' - de 12V og den mindre motor på 2 liter må være nok. Der er een i
klubben (Noes), men jeg kan ikke huske motorrummet...

>Hvad er forskellen på 3.0 V6 og 3.0 V6 Super ?

En 164 Super er den nye modelrække, der kom i '95.
Super var lidt bedre udstyret end de almindlige 164'ere, havde lidt
udvendigt chrom og rundere former - de afsluttede serien. Man kan
sige, at Super fik en del af QV/Q4-udstyret - men til en lavere pris.
(Liren var faldet...). En Super er tam ift. QV 24V/Q4 !

>jvnf. http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/164prod.htm

Jeg kan godt se, at jeg har ikke været alle web's igennem endnu.
Thanks

/Mogens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-11-03 15:19

> [...]
> sige, at Super fik en del af QV/Q4-udstyret - men til en lavere pris.
> (Liren var faldet...). En Super er tam ift. QV 24V/Q4 !

mange tak.

> Jeg kan godt se, at jeg har ikke været alle web's igennem endnu.
> Thanks

OK, det var ellers 1. hit (I'm feeling lucky) på Google. Men det får vel nye
sider hele tiden.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 15:24

On Thu, 20 Nov 2003 15:18:52 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>mange tak.

Your welcome - så er der kun springet tilbage, men vogt dig for en
prøvekørsel. Dét får konsekvenser

>OK, det var ellers 1. hit (I'm feeling lucky) på Google. Men det får vel nye
>sider hele tiden.

Jow, jow. Men eet ér, at jeg har linket - noget andet ér at finde lige
netop dén side, du var inde på. Jeg havde ikke set oversigten på
stelnumre, før.

/Mogens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-11-03 15:31

> Your welcome - så er der kun springet tilbage, men vogt dig for en
> prøvekørsel. Dét får konsekvenser

Jeg har én gang kørt Alfa. En Alfa 146 mener jeg. Fin bil, men jeg tror de
er for dyre at holde kørende.

> Jow, jow. Men eet ér, at jeg har linket - noget andet ér at finde lige
> netop dén side, du var inde på. Jeg havde ikke set oversigten på
> stelnumre, før.

OK, det er rigtiogt. Man skal også lige sorterer i mængden.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 16:09

On Thu, 20 Nov 2003 15:31:28 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Jeg har én gang kørt Alfa. En Alfa 146 mener jeg. Fin bil

Ikke noget jég vil anbefale...
Har dog kun prøvet en 2.0 TI, sønnen skulle "have".
Den brød vi os ikke om...

> men jeg tror de er for dyre at holde kørende.

Jeg ved det ikke - mine biler har nu været okay.
Du skal sammenligne med tilsvarende biler - men en spritny vil helt
sikkert være et dyrt bekendtskab på grund af afskrivningen

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-03 16:41

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i
en meddelelse

> Jeg ved det ikke - mine biler har nu været okay.
> Du skal sammenligne med tilsvarende biler - men en
> spritny vil helt sikkert være et dyrt bekendtskab på
> grund af afskrivningen

Ja måske lige som denne her:
Jeg synes godt nok at 190000,- kr. på 2 år er meget for en Passat
Det er dog incl. eftermonteret udstyr.
Men det er trods alt alligevel tæt på 8000,- kr. pr. måned, bare i
afskrivning !

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 17:03

On Thu, 20 Nov 2003 16:40:58 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Ja måske lige som denne her:

Hvordan ser jeg den?

>Jeg synes godt nok at 190000,- kr. på 2 år er meget for en Passat
>Det er dog incl. eftermonteret udstyr.
>Men det er trods alt alligevel tæt på 8000,- kr. pr. måned, bare i
>afskrivning !

Dét må man sige. Der er sikkert tale om en specialmodel eller VR6, som
har kørt som firmavogn?

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-03 17:09

> Hvordan ser jeg den?

Den er i markeds gruppen (18/11-2003 kl. 21:40).

> Dét må man sige. Der er sikkert tale om en specialmodel
> eller VR6, som har kørt som firmavogn?

Det er en 1,8T station car, med en del udstyr.
Og ja det er nok en firmavogn, men alligevel, omkring 8000,- pr. måned, det
er sq mange penge.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 17:14

On Thu, 20 Nov 2003 17:09:21 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Den er i markeds gruppen (18/11-2003 kl. 21:40).

OK - den havde jeg ikke set på. De 455.000 kr kunne jég godt tænke mig
at se på tryk...

>Det er en 1,8T station car, med en del udstyr.

Jep - lidt er der da. En chipning, der alene giver 215 hk, hænger
imidlertid ikke på træerne
(få's ikke -> uden andre indgreb)

>Og ja det er nok en firmavogn, men alligevel, omkring 8000,- pr. måned, det
>er sq mange penge.

Jep - det kræver en sund økonomi. Ligesom de helt store biler som BMW
M5. Hvis man checker brugtvognstilbud, er dén model prismæssigt
halveret på 3 år !!

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-03 17:17

> Jep - det kræver en sund økonomi. Ligesom de helt store
> biler som BMW M5. Hvis man checker brugtvognstilbud, er
> dén model prismæssigt halveret på 3 år !!

Ja det er godt man ikke er så "rig", så ville man hurtigt blive fattig

Fra : Peter G C

Dato : 20-11-03 18:07

In news:8cpprvscm818qsgduulccqkjva40aq1nik@4ax.com,
Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> typed:

[klip]

> Hvordan ser jeg den?

Kopierer hele telsten inkl. "news:" og smider det ind i "kør" og vupti -
burde virke hvis du har OE installeret bare lidt rigtigt.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 18:30

On Thu, 20 Nov 2003 18:06:44 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Kopierer hele telsten inkl. "news:" og smider det ind i "kør"

Smart

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-03 18:44

> Kopierer hele telsten inkl. "news:" og smider det ind i
> "kør" og vupti - burde virke hvis du har OE installeret
> bare lidt rigtigt.

Her hos mig kan man bare klikke direkte på linket, så kommer indlægget frem

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-11-03 18:47

On Thu, 20 Nov 2003 18:44:29 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Her hos mig kan man bare klikke direkte på linket
>Så kommer indlægget frem

Det bli'r bedre og bedre - virker også herfra (Agent)

/Mogens

Fra : Peter G C

Dato : 20-11-03 21:43

In news:oevprvoaci1reuifc4tokemoflgumih2b6@4ax.com,
Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> typed:

[klip]

> Det bli'r bedre og bedre - virker også herfra (Agent)

LOL - tænkte nok, at også dette virkede..... men valgte det sikre

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Peter G C

Dato : 20-11-03 18:05

In news:3fbce031$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Per Beer Hansen <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> typed:

[klpi]

> [...]
> Det er dog incl. eftermonteret udstyr.
> Men det er trods alt alligevel tæt på 8000,- kr. pr. måned, bare i

Pjat - VW holder jo værdien godt!

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-03 18:45

> Pjat - VW holder jo værdien godt!

Ja det tør svagt antydes

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 20-11-03 16:06

> [...]
> Han har btw et billede af din forrige Alfa som wallpaper pt.
> Det minder meget om det billede der er på Transpotech's forside, blot uden

Har du ikke ne mail du kan bruge

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 16:10

B.Ingebrigtsen wrote:
> Har du ikke ne mail du kan bruge

Det har han sikkert, men hvad så med os andre der også
kunne tænkes at ville bruge de billeder?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk