Software søges - kørselsregnskab
Fra : Akkeleje

Dato : 19-11-03 22:48

Halløjsa venner

Jeg har lovet at finde et kørselsprogram til min nabo.

Det skal helst være til to biler og må ikke koste alverden.
Det skal være nemt at skrive ud fra
Det skal helst ikke være et DOS-program
Det skal osse helst være på Dansk
Det skal ikke være et regneark, da han er på "basisniveau" hvadPc'ere angår

Sikke mange krav - hvad har I???

Akke

Fra : Tom

Dato : 19-11-03 22:57

> [...]
> Det skal helst ikke være et DOS-program
> Det skal osse helst være på Dansk
> Det skal ikke være et regneark, da han er på "basisniveau" hvadPc'ere

"Min bil" som er et dansk program de solgte i Fona til 149,-
Er dog svært at opdrive efter at firmaet er stoppet

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 05:24

Tom wrote:
> "Min bil" som er et dansk program de solgte i Fona til 149,-
> Er dog svært at opdrive efter at firmaet er stoppet

Og noget rigtig lort når man har mistet sin kode der til ;-(

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Lars G

Dato : 20-11-03 06:17

> [...]

Mon ikke den er startet igen ??

http://www.rainbow-shop.dk/search_tekst.asp?tekst=bil

> Og noget rigtig lort når man har mistet sin kode der til ;-(

Hvad ned at ringe til Jørn Sloth på 3253 6050 .... det kan jo være at han er
flink ?

Ellers må du jo af med de 150kr

Mvh
Lars G

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 09:24

Lars G wrote:
> Mon ikke den er startet igen ??
>
> http://www.rainbow-shop.dk/search_tekst.asp?tekst=bil

Noget kunne tyde på det. Lækkert hvis det passer.

> Hvad ned at ringe til Jørn Sloth på 3253 6050 .... det kan jo være at
> han er flink ?

Det vil jeg da prøve, når jeg igen finder min CD med
programmet, efter koden blev væk har den ikke været
proriteret ret højt på hylden.

> Ellers må du jo af med de 150kr

Nix, ikke igen, eller rettere, det var en julegave som jeg da
gerne ville tage i brug igen

Fra : Henrik B.

Dato : 20-11-03 13:59

Lars G wrote:
:: Mon ikke den er startet igen ??
::
:: http://www.rainbow-shop.dk/search_tekst.asp?tekst=bil

Nej! Det er ikke samme program. Det Rainbow Software sælger er ikke nær så
færdigudviklet dom det der i sin tid var fra Norsoft.

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 14:23

Henrik B. wrote:
> Nej! Det er ikke samme program. Det Rainbow Software sælger er ikke
> nær så færdigudviklet dom det der i sin tid var fra Norsoft.

Tak, for den grafik der var på deres side lignede det fra Norsoft.

Fra : Henrik B.

Dato : 20-11-03 14:24

John Sahl wrote:
:: Henrik B. wrote:
[...]

Jeg har også en kode til "Min Bil 3.0"........hvad vil du gi'? )

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 14:29

Henrik B. wrote:
> Jeg har også en kode til "Min Bil 3.0"........hvad vil du gi'? )

Lige nu hvor jeg ikke kan finde den skide CD, ikke en ski' ;c)

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 14:35

Henrik B. wrote:
> Jeg har også en kode til "Min Bil 3.0"........hvad vil du gi'? )

Nu fandt jeg CD'en men det er sgu kun version 2 ;c(

Fra : Henrik B.

Dato : 20-11-03 15:29

John Sahl wrote:
:: Henrik B. wrote:
::: Jeg har også en kode til "Min Bil 3.0"........hvad vil du gi'? )
::
:: Nu fandt jeg CD'en men det er sgu kun version 2 ;c(

Hmmm....hvad så med en komplet kopi af version 3.0?? )

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 15:41

Henrik B. wrote:
> Hmmm....hvad så med en komplet kopi af version 3.0?? )

dk.binaer.motor må være stedet at dele det med os andre

Fra : Tom

Dato : 20-11-03 12:21

> Og noget rigtig lort når man har mistet sin kode der til ;-(

men jeg har da min kode

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-03 13:24

Tom wrote:
> men jeg har da min kode

Ja, bare træd i det Nåh, uanset er det da som jeg husker
det et fint lille program.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 11:30

"Akkeleje" <khfg@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skal helst ikke være et DOS-program
> Det skal osse helst være på Dansk
> Det skal ikke være et regneark, da han er på "basisniveau" hvadPc'ere

En fandens masse talenter :)

Er der nogen der er med på at der bliver lavet "dk.fritid.bil
benzinregnskab"-program?

Jeg har udviklingsværktøjet, og som sagt en fandens masse talenter... Jeg
vil godt ligge et par timer i dét, hvis andre er med på at teste skidtet og
hjælpe med at stille noget funktionsbeskrivelse op :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan

Fra : bme

Dato : 20-11-03 11:39

> Er der nogen der er med på at der bliver lavet "dk.fritid.bil
> benzinregnskab"-program?

du har fanget min interesse

> [...]
og
> hjælpe med at stille noget funktionsbeskrivelse op :)

Prøv at kigge lidt på km-regnskab.dk, der ligger en masse gode funktioner
med km registrering, serviceregistrering, beregning af kr/pr kørte km,
beregning af kørselsbehov mm. Det er bare en skam at siden ikke er
færdigudviklet.

Men hvis du gerne vil, så kan vi da godt finde ud af noget med en
funktionsbeskrivelse, og at teste det, den er jeg med på.

Andre der er interesseret???

/bo

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-11-03 12:12

"bme" <bms@post10.tele.hej> wrote in message news:bpi5kg$rca$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Men hvis du gerne vil, så kan vi da godt finde ud af noget med en
> funktionsbeskrivelse, og at teste det, den er jeg med på.

Start en ny tråd, så kan vi skrive vores krav i den, så kan en eller anden
sammenfattet dem

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-11-03 12:11

"Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk> wrote in message
> [...]
og
> hjælpe med at stille noget funktionsbeskrivelse op :)

Det ville være fedt hvis der så blev en server eller database, hvor man
kunne hente andres data, for at se hvordan man ligger forbrugsmæssigt.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 12:41

Jeg
> og
>
> Det ville være fedt hvis der så blev en server eller database, hvor man
> kunne hente andres data, for at se hvordan man ligger forbrugsmæssigt.

Tommy Eriksen (ham der bl.a. ligger plads til carftp.com) har prikket til
mig... Han er villig til endnu engang til at stille servere til rådighed for
gruppen ;)

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 20-11-03 12:55

"Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk> wrote:

> Tommy Eriksen (ham der bl.a. ligger plads til carftp.com) har prikket
> til mig... Han er villig til endnu engang til at stille servere til
> rådighed for gruppen ;)

Arh, det kan da vist dårligt blive til "endnu engang"?
Carftp.com er en aftale mellem Thomas og jeg - delvist fordi jeg ikke
havde tålmodighed til at hente alt fra hans 512Kbit, når jeg nu selv
havde en lidt mere lækker linie til rådighed. ;)

Men ellers jo - hvis det endelig skal laves, så kan vi da lige så godt
lave det lidt lækkert :)

/Tommy