/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
En god vens garage! Meget cool ik?
Fra : Jonas R.


Dato : 19-11-03 18:53

http://www.toyotaextreme.dk/projvis.asp?id=25

En af mine gode venner har bygget en garage. Jeg synes sq den er meget cool
:)

MVH

Jonas



 
 
Ukendt (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-11-03 19:05



> En af mine gode venner har bygget en garage. Jeg synes sq den er meget
cool
> :)

Jo den er fed nok, men når han alligevel var igang så kunne han vel lige så
godt have lavet en grav så han kunne pusle lidt mere på bilen

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK



Jonas R. (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 19-11-03 19:13

Tom wrote:
>> En af mine gode venner har bygget en garage. Jeg synes sq den er
>> meget cool :)
>
> Jo den er fed nok, men når han alligevel var igang så kunne han vel
> lige så godt have lavet en grav så han kunne pusle lidt mere på bilen
>

Det kan du have ret i ved bare ikke hvor meget han selv skruer på bilen
derfor han nok ikke har lavet det :)



Ukendt (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-11-03 19:16



> > Jo den er fed nok, men når han alligevel var igang så kunne han vel
> > lige så godt have lavet en grav så han kunne pusle lidt mere på bilen
> >
>
> Det kan du have ret i ved bare ikke hvor meget han selv skruer på bilen
> derfor han nok ikke har lavet det :)

Et trænet øje siger hurtigt at han laver minimal på sin egen bil )
Med så lille en bordplade kommer man ikke ret langt hvis man fedter meget
rundt med sin bil.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK





Thomas Krath (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Krath


Dato : 19-11-03 22:09

> Et trænet øje siger hurtigt at han laver minimal på sin egen bil
> ) Med så lille en bordplade kommer man ikke ret langt hvis man
> fedter meget rundt med sin bil.

Den kan i hvert falde ikke holde til at man lige smider motoren op på
bordet, eller.... ;)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk



Peter Larsen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Peter Larsen


Dato : 19-11-03 21:13

Jonas R. wrote:

> http://www.toyotaextreme.dk/projvis.asp?id=25
>
> En af mine gode venner har bygget en garage. Jeg synes sq den er meget
> cool
> :)

glemte han sne (as in: taghældning) ?


--
regards, Peter Larsen

Jan W Nielsen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 19-11-03 21:20

Peter Larsen wrote:

> glemte han sne (as in: taghældning) ?

Næ - det fremgår af beretningen, at taget hælder 10 grader.

(om det er nok, har jeg ikke forstand på.)

--
Jan W Nielsen




jan@stevns.net (19-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 19-11-03 22:33

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Næ - det fremgår af beretningen, at taget hælder 10 grader.

centimeter .... ikke grader

citat : Taget hælder ca. 10 cm. så regnvandet kan løbe af. For ikke at
plaske hele havegangen til, satte vi tagrende op, og koblede det til
husets nedløbsrør.


jeg ved ikke hvilken vej det hælder, men efter billedet at dømme
hælder det mod huset, og *det* er eddergodtnok ufikst

(Gu' ved hvordan de har fået lov, at bygge helt ud mod skel ?)

Men - når det så er sagt, er det da en fin ting at kunne pusle i
tørvejr


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Emil Jensen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Emil Jensen


Dato : 19-11-03 22:48

> jeg ved ikke hvilken vej det hælder, men efter billedet at dømme
> hælder det mod huset, og *det* er eddergodtnok ufikst

Det hælder ud mod havegangen, derfor er der lagt tagrende på den kant. Og
det er egentligt smart, for så kan den smelte sammen med husets eksisterende
nedløbsrør fra husets tagrende.

> (Gu' ved hvordan de har fået lov, at bygge helt ud mod skel ?)

Måske tilladelserne ikke er blevet indhentet?

> Men - når det så er sagt, er det da en fin ting at kunne pusle i
> tørvejr

Jeps

Mvh

Emil



bme (19-11-2003)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 19-11-03 22:57

> jeg ved ikke hvilken vej det hælder, men efter billedet at dømme
> hælder det mod huset, og *det* er eddergodtnok ufikst

ja, det ser godt nok sådan ud.


>
> (Gu' ved hvordan de har fået lov, at bygge helt ud mod skel ?)
>

Det er ikke noget problem, man skal bare lade være med at spørge, og så være
forberedt på at fjerne garagen hvis de kommer forbi (ligesom de værste
brian'er herinde der lige skal have en anden motor, fjedre og fælge på inden
de smutter omkring SBI)

> Men - når det så er sagt, er det da en fin ting at kunne pusle i
> tørvejr

Helt enig, savner det selv, men hans værktøj kommer til at ruste helt vildt
i løbet af vinteren, og det er sgu synd.

/bo



jan@stevns.net (19-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 19-11-03 23:01

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev :

>(ligesom de værste brian'er herinde der lige skal have en anden motor, fjedre og fælge på inden
>de smutter omkring SBI)

Auchh - sagde manden der lige har hældt motor, nye forfjedre og fælge
på en bil til syn ....... suk! (en Sierra)

--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

bme (19-11-2003)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 19-11-03 23:06

> >(ligesom de værste brian'er herinde der lige skal have en anden motor,
fjedre og fælge på inden
> >de smutter omkring SBI)
>
> Auchh - sagde manden der lige har hældt motor, nye forfjedre og fælge
> på en bil til syn ....... suk! (en Sierra)


nå ja, der er selvfølgelig også dem der sværger evigt troskab (næsten)

/bo



jan@stevns.net (19-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 19-11-03 23:12

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev :

>nå ja, der er selvfølgelig også dem der sværger evigt troskab (næsten)

Det bliver så kun næsten evigt - der er kun 2 sierra'er tilbage i
samlingen

--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

bme (19-11-2003)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 19-11-03 23:19


> >nå ja, der er selvfølgelig også dem der sværger evigt troskab (næsten)
>
> Det bliver så kun næsten evigt - der er kun 2 sierra'er tilbage i
> samlingen

hmm, hvad kaster du dig så over??

/bo



jan@stevns.net (19-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 19-11-03 23:23

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev :

>> >nå ja, der er selvfølgelig også dem der sværger evigt troskab (næsten)

>> Det bliver så kun næsten evigt - der er kun 2 sierra'er tilbage i
>> samlingen

>hmm, hvad kaster du dig så over??

Nu har jeg jo lige fået Rekorden gennem syn, så mon ikke vinteren skal
bruges på at rammeløfte Spirilen, og lave det ordentligt *denne* gang
?


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

bme (19-11-2003)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 19-11-03 23:27

> Nu har jeg jo lige fået Rekorden gennem syn, så mon ikke vinteren skal
> bruges på at rammeløfte Spirilen, og lave det ordentligt *denne* gang
> ?

host host, du siger vel ikke at der blive lavet klamp i det sydsjællandske,
har man da hørt mage.

Nå, men hvad fejler patienten?

/bo



jan@stevns.net (19-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 19-11-03 23:34

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev :

>host host, du siger vel ikke at der blive lavet klamp i det sydsjællandske,
>har man da hørt mage.

Niks - da bilen blev købt, blev det konstateret, at den
tilsyneladende havde været rammeløftet før, men det var efter min
mening ikke ligefrem skideflot udført, *det* vil jeg gerne lige have
rettet op på.

Jeg vil sgu' gerne være helt sikker på at den går gennem syn til næste
år

>Nå, men hvad fejler patienten?

Jeg mener at have spottet en ømt sted.

(Og ved gud, jeg ved hvilket arbejde der er i vente)
--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

bme (19-11-2003)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 19-11-03 23:37

det var efter min
> mening ikke ligefrem skideflot udført, *det* vil jeg gerne lige have
> rettet op på.

selvfølgeligt, det er da klart

>
> Jeg vil sgu' gerne være helt sikker på at den går gennem syn til næste
> år
>
> >Nå, men hvad fejler patienten?
>
> Jeg mener at have spottet en ømt sted.

hmmm, sagde dem avv >grin<

>
> (Og ved gud, jeg ved hvilket arbejde der er i vente)

Håber vi ser lidt dokumentation når arbejdet oprinder, det er hyggeligt at
se hvad folk går og nørkler med.

god nat fra det mørke nordjylland




Uffe Bærentsen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 20-11-03 08:38


"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse
news:UfSub.7023$TX6.119@news.get2net.dk...
> det var efter min
> > mening ikke ligefrem skideflot udført, *det* vil jeg gerne lige have
> > rettet op på.
>
> selvfølgeligt, det er da klart

Det lyder som om Spirillen skal langtids indlægges.
Sådan et løft er jo ikke noget der liiiige laves på en weekend (normalt).


> > Jeg vil sgu' gerne være helt sikker på at den går gennem syn til næste
> > år
> >
> > >Nå, men hvad fejler patienten?
> >
> > Jeg mener at have spottet en ømt sted.

Pas på halen, Spiriller er meget ømme om deres hale og den kan slå hårdt

> > (Og ved gud, jeg ved hvilket arbejde der er i vente)

Operationsstuen bliver gjort klar til patienten.

> Håber vi ser lidt dokumentation når arbejdet oprinder, det er hyggeligt at
> se hvad folk går og nørkler med.

Right!

Det er jo inspirerende læsning, de der Stevnsprojekter.
(nu er jeg selv bedst til at kigge billeder

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

PS. Jan, har du fået mail herfra?



Hans Paulin (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 20-11-03 09:02

Uffe Bærentsen skrev:

> Pas på halen, Spiriller er meget ømme om deres hale og den kan slå
> hårdt

....det véd ortodokse baghjuls-skubbere vel i forvejen!?
--
Med venlig hilsen
Hans
http://www.dkfritidbil.dk/whois/hans_paulin/hans_paulin.htm




Uffe Bærentsen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 20-11-03 09:17


"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse
news:bphsdu$1r9k$1@news.cybercity.dk...
> Uffe Bærentsen skrev:
>
> > Pas på halen, Spiriller er meget ømme om deres hale og den kan slå
> > hårdt
>
> ...det véd ortodokse baghjuls-skubbere vel i forvejen!?

Det var nu tegneseriefiguren jeg havde i tankerne.
Men, du har fuldstændig ret, og jeg tror da også at Jan ved det
(hvis han ikke ved det, så er det vist for sent nu............)

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



jan@stevns.net (20-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 20-11-03 19:51

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Det lyder som om Spirillen skal langtids indlægges.
>Sådan et løft er jo ikke noget der liiiige laves på en weekend (normalt).

Det tager vel en vinters tid ;)

>Pas på halen, Spiriller er meget ømme om deres hale og den kan slå hårdt

Jeg har kørt med baghjulstræk altid ;)

>PS. Jan, har du fået mail herfra?

Ikke det jeg ved af ..... min postserver er lidt hidsig til at
filtrere - men prøv igen.
--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Uffe Bærentsen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 20-11-03 20:27


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:b63qrvk303kv578obqbkkrf372dt1ntq6q@dtext2.news.tele.dk...

> Ikke det jeg ved af ..... min postserver er lidt hidsig til at
> filtrere - men prøv igen.

Med lidt held:
You've got mail

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



Verner Johnsen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Verner Johnsen


Dato : 20-11-03 23:50

On Thu, 20 Nov 2003 19:51:17 +0100, jan@stevns.net wrote:


>Jeg har kørt med baghjulstræk altid ;)
>


Hvordan er det nu lige det er med den der til venstre i billedet ?

<http://www.dkfritidbil.dk/debat/debat.3.jpg>


--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Hans Paulin (21-11-2003)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 21-11-03 00:18

Verner Johnsen skrev:

> On Thu, 20 Nov 2003 19:51:17 +0100, jan@stevns.net wrote:
>
>
>> Jeg har kørt med baghjulstræk altid ;)
>>
>
>
> Hvordan er det nu lige det er med den der til venstre i billedet ?
>
> <http://www.dkfritidbil.dk/debat/debat.3.jpg>

....og hvad med diesel-Kadetten?

....var den konverteret til baghjulsskub?

....eller er der tale om en skabs-forhjulstrækker-ekvilibrist hér?
--
Med venlig hilsen
Hans
http://www.dkfritidbil.dk/whois/hans_paulin/hans_paulin.htm


Uffe Ravn (21-11-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 21-11-03 01:55


"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev

> >> Jeg har kørt med baghjulstræk altid ;)
>
> ...og hvad med diesel-Kadetten?
>
> ...var den konverteret til baghjulsskub?
>
> ...eller er der tale om en skabs-forhjulstrækker-ekvilibrist hér?

Nok nærmere EXkvilibrist!

Mvh.



Hans Paulin (21-11-2003)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 21-11-03 02:02

Uffe Ravn skrev:

> Nok nærmere EXkvilibrist!

....en brist! - under alle omstændigheder

ROFL

--
Med venlig hilsen
Hans
http://www.dkfritidbil.dk/whois/hans_paulin/hans_paulin.htm




jan@stevns.net (23-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 23-11-03 23:37

Verner Johnsen <vejoh@post10.tele.dk> skrev :

>Hvordan er det nu lige det er med den der til venstre i billedet ?

><http://www.dkfritidbil.dk/debat/debat.3.jpg>

Den nåede jeg jo aldrig at få plader på før den blev solgt igen


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Martin Johansen [600~ (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 19-11-03 23:05

bme wrote:

> Helt enig, savner det selv, men hans værktøj kommer til at ruste helt
> vildt i løbet af vinteren, og det er sgu synd.

WD-40... skriv det ned og sig det højt 100 gange

Det har jeg gjort med mit værktøj og alt det billige ruster ikke mere.

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

bme (19-11-2003)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 19-11-03 23:08

> WD-40... skriv det ned og sig det højt 100 gange

Det hjælper, men er ikke nok efter min erfaring. Nej det har det meget bedre
i mit isolerede udhus.

>
> Det har jeg gjort med mit værktøj og alt det billige ruster ikke mere.

kun det billige, hva med det dyre??



Martin Johansen [600~ (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 19-11-03 23:16

bme wrote:

> Det hjælper, men er ikke nok efter min erfaring. Nej det har det meget
> bedre i mit isolerede udhus.

...

> kun det billige, hva med det dyre??

Mit Bacho er ikke rustet endnu. Men da mit værksted er isoleret, _kan_ det
være det er grunden og evt. WD-40 ikke vil hjælpe i en uisoleret garage..

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Jan Riber (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 19-11-03 22:59


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
>
> citat : Taget hælder ca. 10 cm. så regnvandet kan løbe af.
For ikke at
> plaske hele havegangen til, satte vi tagrende op, og
koblede det til
> husets nedløbsrør.
>
>
> jeg ved ikke hvilken vej det hælder, men efter billedet at
dømme
> hælder det mod huset, og *det* er eddergodtnok ufikst

Læs lige det citat du selv har sat ind..samt kig på
tilhørende billede.
Tagrenden sidder på siden af garagen, så mon ikke
taghældningen går samme vej :)

Noget helt andet mit tømrer-blik fangede, var den mildest
talt spinkle tagkonstruktion. Jeg ville absolut ikke have en
bil i den garage, hvis der lå 10-15 cm. tøsne på taget

>
> (Gu' ved hvordan de har fået lov, at bygge helt ud mod
skel ?)

Byggelinien er som regel 10-15 meter fra midten af offentlig
vej, så hvis vejen er bred nok, behøver der ikke være
problemer der.
>
> Men - når det så er sagt, er det da en fin ting at kunne
pusle i
> tørvejr

Det er båre dæjli..

--
venlig hilsen Jan
Peugeot 405 1,9 GTXdt



jan@stevns.net (19-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 19-11-03 23:19

"Jan Riber" <jari@FJERNoncable.dk> skrev :

>Læs lige det citat du selv har sat ind..samt kig på
>tilhørende billede.
>Tagrenden sidder på siden af garagen, så mon ikke
>taghældningen går samme vej :)

Det ville være optimalt ... <grin>

>Noget helt andet mit tømrer-blik fangede, var den mildest
>talt spinkle tagkonstruktion. Jeg ville absolut ikke have en
>bil i den garage, hvis der lå 10-15 cm. tøsne på taget

Siger navnet Silvan dig ikke et eller andet ? <grin>

Hvis de har brugt tilstrækkeligt tætliggende lægter holder det nu nok
til 15cm tøsne - men spærrene er lidt i undertal

Mit carporttag er nok noget overdimensioneret i sammenligning
(Men ligger også der hvor sneen om vinteren rigtigt lægger sig)
http://www.dkfritidbil.dk/foto/carport/en_carport.htm


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Jan Riber (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 20-11-03 00:09


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> "Jan Riber" skrev :
>
> >Læs lige det citat du selv har sat ind..samt kig på
> >tilhørende billede.
> >Tagrenden sidder på siden af garagen, så mon ikke
> >taghældningen går samme vej :)
>
> Det ville være optimalt ... <grin>

Den borer vi så ikke mere i
>
> >Noget helt andet mit tømrer-blik fangede, var den mildest
> >talt spinkle tagkonstruktion. Jeg ville absolut ikke have
en
> >bil i den garage, hvis der lå 10-15 cm. tøsne på taget
>
> Siger navnet Silvan dig ikke et eller andet ? <grin>

Jooo.. Minder lidt om hvad Høyer imo. står for i
Autoreservedele..

>
> Hvis de har brugt tilstrækkeligt tætliggende lægter holder
det nu nok
> til 15cm tøsne - men spærrene er lidt i undertal

Hvis taghældningen havde været 30 gr. er dimensioneringen
fin, men til et stort set fladt tag duer den sgu ik`.
>
> Mit carporttag er nok noget overdimensioneret i
sammenligning
> (Men ligger også der hvor sneen om vinteren rigtigt lægger
sig)
> http://www.dkfritidbil.dk/foto/carport/en_carport.htm

Det er lavet lige efter bogen og skal nok holde din tid ud.
Dog skal du passa på at spærenderne ikke suger fugt fra
sternbrædder eller får for meget kondensdryp fra
tagpladerne, da de ser lidt uimprægnerede ud

--
venlig hilsen Jan
Peugeot 405 1,9 GTXdt


jan@stevns.net (20-11-2003)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 20-11-03 19:55

"Jan Riber" <jari@FJERNoncable.dk> skrev :

>Det er lavet lige efter bogen og skal nok holde din tid ud.
>Dog skal du passa på at spærenderne ikke suger fugt fra
>sternbrædder eller får for meget kondensdryp fra
>tagpladerne, da de ser lidt uimprægnerede ud

spærenderne søbede en hel dag, i den bøtte impr. inden de blev båret
op (båret, da de spær er hammertunge ~ 10x15 )

mht "min tid" bliver jeg da her de næste 40 år..... så er alle
fornøjelserne vel betalt ;)
--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Uffe Bærentsen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 20-11-03 08:43


"Jan Riber" <jari@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
news:bpgpdo$502$1@sunsite.dk...

> Noget helt andet mit tømrer-blik fangede, var den mildest
> talt spinkle tagkonstruktion. Jeg ville absolut ikke have en
> bil i den garage, hvis der lå 10-15 cm. tøsne på taget

Det er ikke sjovt at fjerne sne fra bilen og så opdage at fjederbenene
forsøger at komme op gennem kølerhjælmen.

Been there - Got the damn t-shirt (men kunne godt undvære den!)

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408694
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste