Blæserproblem med Mazda 626 årg. 94
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 13:05

Jeg har en Mazda 626 hvor blæsermotoren periodisk ikke virker. Hvad kan være
galt? Skal jeg udskifte blæsermotoren??

M.v.h. Anders Nielsen.

Fra : anders majland

Dato : 19-11-03 15:51

> Jeg har en Mazda 626 hvor blæsermotoren periodisk ikke virker. Hvad
> kan være galt? Skal jeg udskifte blæsermotoren??

Har du kontrolleret at den ikke er fuld af *lort* som gamle blade osv.
Hvis det er lavet som på min 90'er er det bare af med plastikken under
instrumentbrædtet i højre side og du kan så komme til at skrue den ned
(Men have lige en opvaksebalje under)

Men dernæst er der også mange muligheder for en løse forbindelser. Jeg
har måtte trække ny støm til min. Den får 12volt direkte gennem
sikringsboksen og reguleringen af hastighed sidder så på returen til
stel.

Er det galt både bed lav hastighed og fuld skrald ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid