Send en masse bilstereo bagagerums billede~
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 18-11-03 18:33

Jeps jeg vil lave en side med en masse installationer! Så derfor send mig
venligt alle de billeder du ligger inde med af FÆRDIGE bagagerum! Det skal
være til en side hvor folk kan gå ind og få ideer til hvad de selv vil have!
Evt. kan links også bruges men der må bare ikke stå på de billeder hvor de
kommer fra:)

Min mail adresse : nikolai@minvogn.dk

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 18-11-03 19:31

SNIP

www.skumlern.dk under "new ice projekt" der ligger hvordan mit motorrum
endte med at se, har dog ikke bilen mere.

MVH
Jonas

Fra : John Sahl

Dato : 18-11-03 20:36

Nikolai R. jensen wrote:
> [...]
> Det skal være til en side hvor folk kan gå ind og få ideer til hvad
> de selv vil have! Evt. kan links også bruges men der må bare ikke stå

Så du vil reelt bare "låne" andres billeder uden at få lov.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Steen Meldhede

Dato : 22-11-03 15:28

> Så du vil reelt bare "låne" andres billeder uden at få lov.
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

helt ærligt john...læste lige jeres skænderi længere nede i en anden
tråd.For det første syntes jeg at Nikolai har lavet et kanont stykke
arbejde.Desuden er alle de billeder han har "lånt" jo ude på nettet i
forvejen som alle kan se alligevel hvis de ved hvor de skal finde
dem.Nikolai har bare samlet dem sammen så andre kan se dem samlet hvilket jo
gør det en del nemmere.hvis han brugte nogle billeder af min øse ville jeg
sku da være ligeglad omend stolt over at han mente den fortjente at være
med..

jeg kan ikke forstå din reaktion overhovedet,og jeg gider heller ikke
skændes med dig så slap bare af med at besvare mig...der bliver "no reply".

Til Nikolai...godt arbejde.som andre har sagt osse forrige og næste-pile
ville være smart så man ikke skal lukke vinduet hver gang.

--
mvh Steen Meldhede www.sitecenter.dk/www.digiteam.dk
Mailadresse er fiktiv så don't bother.Private mails kan sendes fra

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 22-11-03 17:12

THX!

Fra : John Sahl

Dato : 22-11-03 20:00

Steen Meldhede wrote:
> [...]
> hvilket jo gør det en del nemmere.hvis han brugte nogle billeder af
> min øse ville jeg sku da være ligeglad omend stolt over at han mente

Det er har intet med sagen at gøre, han har jo bare tyvstjålet
folks billeder, uden at spørge om lov eller i det mindste gøre
opmærksom på det.

> jeg kan ikke forstå din reaktion overhovedet,og jeg gider heller ikke
> skændes med dig så slap bare af med at besvare mig...der bliver "no
> reply".

Selvfølgelig svarer jeg dig, at Nikolai er en billedtyv og at
jeg påpeger det for at advare ham om konsekvensen kan
jeg virkelig ikke se folk kan få ondt i røven over.

Jeg synes det er fedt at Nikolai gider lave den side, ingen
tvivl om det. Men han bør ikke stjæle andres billeder uden
tilladelse. Uanset om ting er offentliggjort er der stadig
ophavsret på lortet.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-11-03 21:18

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> wrote in message
> [...]
have!
> Evt. kan links også bruges men der må bare ikke stå på de billeder hvor de

Hvis nogen kan bruge de billeder jeg har snipset af det fra min pug´s
installation står det til fri afbenyttelse -

/Dennis
Pug 106GTI
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk