5.69 - nogen billigere....?
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-11-03 02:23

Hejsa

Da jeg "landede" i Århus efter turen hjem fra København over Fyn her til
aften (nat) kostede en liter benzin kun 5,69 på Jet (Skanderborgvej) i
Århus.

Det er sgu´ det billigste, jeg har set i meget lang tid.

Nogen billigere...?

--
Jan W Nielsen

Fra : Mads Stetter

Dato : 18-11-03 06:24

> [...]
> Århus.
>
> Det er sgu´ det billigste, jeg har set i meget lang tid.

Dette er hverdag heroppe i den nordjyske!

Sidste weekend i vadum kostede oktan 95 4,98,-

Det er dæjli'

MVH Mads Stetter

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-11-03 08:13

On Tue, 18 Nov 2003 02:23:26 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>kostede en liter benzin kun 5,69 på Jet (Skanderborgvej) i
>Århus. Det er sgu´ det billigste, jeg har set i meget lang tid.
>Nogen billigere...?

Jow, jow - 5.11 i Ulfborg

Men 3.25 for en liter diesel i Rønne - dét er jo helt vildt!

/Mogens

Fra : TGD

Dato : 18-11-03 17:44

<KLIP>

> Jow, jow - 5.11 i Ulfborg
>
> Men 3.25 for en liter diesel i Rønne - dét er jo helt vildt!

Forkælet møgunger.....

6,42 Metax Amager Landevej

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-11-03 21:11

TGD (mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk) skrev følgende:
> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en
> meddelelse news:bghjrvgiob5t9aqq9ns13c7pq4imndiuac@4ax.com...
>
> <KLIP>

> Forkælet møgunger.....
>
> 6,42 Metax Amager Landevej

8.24... Shell i Nakskov. Og så vil jeg ikke høre mere brok! :)

- Martin

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-11-03 22:39

http://www.benzinpriser.dk/ ??