Golf 2 spørgsmål.
Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-11-03 01:06

Hej i gruppen

Jeg skulle lige hører for en ven, hvad en strømfordeler kan koste, hos en
hugger, til en Golf 2 1,3 fra 87.

Så vil jeg gerne høre for mig selv, hvad en Golf 2 1.3 motor incl. gearkasse
kan koste? Den skal ikke have gået til månen og tilbage igen

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : SNiP

Dato : 18-11-03 13:00

Michael Nielsen wrote:
> Hej i gruppen
>
> Jeg skulle lige hører for en ven, hvad en strømfordeler kan koste,
> hos en hugger, til en Golf 2 1,3 fra 87.

Hos en ærlig hugger, omkring 500 kroner+moms
'sort' hugger, 350 kroner, ned i lommen.

> Så vil jeg gerne høre for mig selv, hvad en Golf 2 1.3 motor incl.
> gearkasse kan koste? Den skal ikke have gået til månen og tilbage
> igen

4K med 3 måneders garanti.
/J

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-11-03 14:39

> Hos en ærlig hugger, omkring 500 kroner+moms
> 'sort' hugger, 350 kroner, ned i lommen.

Så er 400 kr. vist okay, som han har fundet en til hos en hugger.

> 4K med 3 måneders garanti.

Er det så monteret eller hvad kan det koste "orange" ?

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 17:06

"Michael Nielsen" <leahcim@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gearkasse
> kan koste? Den skal ikke have gået til månen og tilbage igen

Dvs. at alt under 750.000 km kan gå an ?

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk